Taip, tai dar vienas sovietų sąjungos atstovas, tačiau šį kart tai nėra daily car’as, o tikrų tikriausias padangų naikintojas. Jo savininkas – Vitalijus Geraščenko, Ukrainos drifteris papasakos nuo ko viskas prasidejo.

id_117_img_4

Kartą ėmėm ir sugalvojom pagaminti galingą automobilį, kuris greitai važiuotų, gerai valdytųsi ir įdomiai atrodytų. Apskritai automobilis buvo kuriamas specialiai drifto pasirodymams. Bazinio automobilio pasirinkimu tapo 1975 metų gimimo Volga. Pirkimo metu jis labiau priminė metalo laužą nei automobilį. Po trumpų derybų šis džiaugsmas buvo nupirktas už 220 dolerius ir… prasidėjo perdarymo procesai. Pilnai išrinktas kėbulas, atsikratyta daugybe nereikalingo metalo (stiprintuvai, dalis lonžeronų, pertvaros ir t.t.), na ir nusprendėme iš 4-durės Volgelės padaryti coupe. Nors idėja ir nėra nauja, bet mašina atrodo daug įdomiau. Toliau į kėbulą buvo integruota Nissan 200sx pakaba ir tiltai, suvirinti saugos lankai ir pritvirtinti prie pakabos elementų. Įmontuoti SKYLINE stabdžiai, MEGAN pakaba, ŠS (ШС) svirtys. Taip pat vienas svarbiausių pakitimų yra BMW M62B44 variklio, mechaninės greičių dėžės, bei reduktoriaus iš SKYLINE implantavimas. Per pirmą variklio bandymą buvome pakerėti jo nuostabaus V8 garso. Vėliau buvo atlikti variklio koregavimo, bei kėbulo darbai.

id_117_img_6

Žiema – boksų ir garažų sezonas, nepriklausomai nuo lenktynių disciplinos, visiems mašinų savininkams, kurie ką nors daro su savo augintiniais: kas juos išrinkinėja iki kėbulo, kas didina galią ir mažina svorį – kiekvienas užsiėmęs reikalais, pasiruošimu 2011 metų sezonui. Jei anksčiau automobilį matėme kaip lukštą su varikliu, tai dabar prieš mus atsivėrė visiškai kitas vaizdas: nuogi, nuo nulio pagaminti “stakanai”, saugos lankai suvirinti iš stačiakampio profilio vamzdžių ir V8 variklis – daugiau nieko nereikalingo. Nuspręsta ką daryti su benzino baku – 20-ies litrų kanistra, pritvirtinta po galine ašimi. Priekinė panelė pagaminta iš aliuminio lakštų, vairas, sėdynės – viskas taip paprasta, kad paprasčiau nesugalvosi. Ši mašina yra unikalių ir paprastų sprendimų kūrinys – tikra drifto raketa.

id_117_img_8

Kaip sako Vitalijus, mašina artėjančiame sezone turėtų pralinksminti ne vieną. Visgi 300 arklio galių yra truputį mažoka norint čiuožti šonu pilnu pajėgumu. Jei kalbėti konkrečiau apie modifikacijas, tai būtų mechaninis kompresorius ir rimtesnis kėbulo lengvinimas. Rezultate tikimasi turėti 360-380 ag ir 1000 kg kėbulo masę. Įdomus faktas: šiam modeliui buvo gaminami gamykliniai plastikiniai sparnai. Būtent jie ir bus uždėti ant Dori-Volgos sekančiame sezone.

id_117_img_19

Charakteristikos:

Variklis:
M62B44 iš BMW 540 E39, 4,4 l
Oro filtras – K&N
Išmetimas – “8-4-2-1”, suprojektuotas ir pagamintas atskirai

Transmisija:
5-pavarų mechaninė greičių dėžė nuo BMW 735i
Reduktorius iš Nissan Skyline

Stabdžiai:
Priekyje: 4-cilindriukų Nissan Skyline
Gale: diskiniai Nissan 200SX

Pakaba:
Megan Racing coilover’iai
Reguliuojamos svirtys ŠS (ШС)
Poliuretaniniai elementai RS*R
Stabilizatorius iš “Nissan 200SX”

id_117_img_3

Interjeras:
Sportinės sėdynės Bimarco
5-taškų saugos diržai Sabelt
OMP vairas
Panelė iš lengvų medžiagų (plastikas, aliuminis)
BMW prietaisų skydelis
Plastikiniai durų apmušalai
Aliumininė dugno danga

Kėbulas / Eksterjeras:
Kėbulas perdarytas i coupe, išlengvintas
Padidintos ratų arkos
Rollcage
Plastikiniai langai

Ratai:
17′ BBS ratlankiai
Padangos 225/45 priekyje, 245/40 gale
Space’riai – 50 mm

Šaltiniai:

Šaltinis Nr.1
Šaltinis Nr.2

Štai keletas nuotraukų iš 2010 metų sezono, tam kad priminti kaip meistriškai ji gali čiuožti šonu:

id_117_img_7 id_117_img_9 id_117_img_10 id_117_img_11  id_117_img_13 id_117_img_14 id_117_img_16 id_117_img_17 id_117_img_18

 

Related Posts