Dyzelinė kregždė. Didesnių emocijų išgirdus šį pavadinimą nekyla, tačiau būtent šis, labai populiaraus Lietuvoje automobilio variantas turi ką parodyti. Jo savininkas Audrius Makarskas – Lietuvos automobilių žiedinių lenktynių ir sprinto čempionas, šį asfalto vyniotoją paruošė pats, laisvu laiku ir negailėdamas savo finansų.

Trumpai apie modifikacijas:

Variklis

  • 2,9 litro turbodyzelinis (E46, M57D30 tipas).
  • Supergreitis.lt perdaryti išmetimo ir įsiurbimo kolektoriai, alyvos dugninė.
  • GARRETT GT2560V turbina.
  • Didesnio pralaidumo degalų purkštukai.
  • Didelis tarpinis oro aušintuvas.
  • Įmontuotas alyvos radiatorius.
  • Tiesioginė 76 mm išmetimo sistema.
  • „Vimota chiptuning“ perprogramuotas variklio valdymas.
  • Planuose — Bi-Turbo.

Transmisija

  • Spec. pagamintas smagratis ir sankabos diskatorius.
  • 240 mm metalo-keramikos sankabos diskas.
  • Aliumininiai variklio ir pavarų dėžės tvirtinimai.
  • ZF 6 pavarų greitinta pavarų dėžė.
  • Radiatorius pavarų dėžės alyvai aušinti.
  • BMW M3 kardanas ir M3 3,2l Evo reduktorius su 2,93:1 perdavimu.
  • Sutvirtintas galinės ašies tvirtinimas prie kėbulo.

Pakaba

  • „Bilstein“ coil amortizatoriai su spyruoklėmis.
  • H&R sportiniai stabilizatoriai.
  • M3 Evo šakės priekyje.
  • Visi M3 Evo stabdžiai su metalo-keramikos stabdžių trinkelėmis.
  • Armuotos stabdžių žarnelės.
  • Išvedžioti variniai stabdžių vamzdeliai.
  • „Wilwood“ stabdžių balanso reguliatorius.
  • Ratų tvirtinimas iš varžtų perdarytas į smeiges ir veržles.

Kėbulas

  • Suvirintas homologuotas saugos karkasas.
  • Užvirintas liukas.
  • Sudėti privalomi variklio gaubto užraktai.
  • Lengvintas ir stiprintas kėbulas.
  • „Andrea Motorsport“ lengvas ir tvirtas plastikinis variklio dangtis bei spec. pr. buferis.
  • „Pūstos“ sparnų arkos, kad tilptų AC Schnitzer 8,5J et15 ratai priekyje ir 9,5J ar 10J et17 gale.
  • Anglies pluošto durų apmušalai.
  • Homologuota sportinė sėdynė ir 6 taškų saugos diržai, sietas ant lango.
  • Visiškai pakeista vairo, pedalų ir bėgių rankenos padėtis ir perdavimai.

Galbūt, kai atšils orai ir bus baigti per žiemą daromi darbai, pakalbinsime savininką ir sužinosime visas naujienas.

Nuotraukos Giedriaus Matulaičio: matulaitis.lt

IMG_0018sm IMG_0027sm IMG_0036sm IMG_0044sm IMG_0049sm IMG_0060sm IMG_0070sm IMG_0075sm IMG_0080sm IMG_0003sm IMG_0012sm