Šią savaitę trumpas pokalbis su Donatu a.k.a Ciapas apie jo vairuojamą Honda Civic iVT.

Gal papasakotum trumpai apie save?
Gimęs Klaipėdoje, studijavau ISM Vilniuje, o dabar jau antri metai esu apsistojęs Vakarų Londone, kartu su Uksu. 🙂 Čia dirbu, gyvenu ir dalyvauju įvairiuose autosporto renginiuose, parodose, lenktynėse ir panašiai. Tiesa, jau tapo tradicija vasarą keliauti po Europa su Civic`u. Šiais metais pagrindinis tikslas yra Niurburgringo trasa, bei joje vykstantis kasmetinis 88-91 metų Civic/CRX VT/SiR meet`as.
img_4064

Kaip su automobiliais? Kokie buvo pirmieji?
Pirmasis automobilis – Ford Escort XR3, 3gen prefacelift`as 🙂 Gana įdomus modelis. Jį turėjau trumpai, tik apie pora mėnesių. Dar dabar gailiuosi, kad teko priduoti jį į metalo laužą. Sekantis automobilis – Seat Toledo GT, kuris buvo nupirktas visai netyčia. Tamsiai mėlynos spalvos ir su gražia išorės apdaila. Po kurio laiko Seat`as buvo „nudrop`Intas“, uždėtas N1 bakelis ir apmautas ATS Cup ratlankiais. Iki pilnos laimės trūko tik turbo komplekto. Deja, bet teko išvažiuoti padirbėti į Airiją. Taip ir baigėsi Seat`o istorija.

O kokia dabartinio automobilio įsigijimo istorija?
2006-ųjų vasaros gale uksas grįžo iš darbo su atspausdintu Civic`o skelbimu. Automobilis man buvo gerai žinomas, nes su juo važinėjo mano kursiokas, gan garsaus graffiti meistras Jonas a.k.a Saint . Jau 2004-aisiais metais Civic`as laimėjo Palangos drag etapą, o aš varvinau seilę ir svajojau kada nors turėti panašų automobilį. 2006-ųjų rugsėjo pradžioje su savo svajonių automobiliu jau važiavau iš Vilniaus į gimtąją Klaipėdą. Negalėjau atsidžiaugti 175 arkliais iš mažo 1.6l varikliuko. Dar didesniam džiaugsmui už sėdynės gulėjo NOS`o balionas, su kuriuo mašina turėjo apie 215ag ir panašų sukimo momentą. Taip ir prasidėjo visas domėjimasis autosportu ir JDM kultūra.
img_4079

Kodėl 4gen Civic`as?
4gen iš esmės tik atsitiktinumas. Ieškojau 5gen VTi sedano arba hatch’o, tačiau žinojau, kad šis Civic`as geros būklės ir labai greitas. Tuo metu sumokėjau 9000lt, kas tikrai nėra daug už tokį „žvėriuką“.

Kokie buvo pirmieji darbai prie automobilio?
Kadangi Civic`as buvo techniškai tvarkingas ir performanc`o tuo metu man buvo gana, pirmieji darbai buvo prie automobilio išorės ir salono. Automobilis buvo ruoštas drag`ui, tad reikėjo atsikratyti „kovinuko“ išvaizdos. Buvo atrastas salonas, sudėta garso izoliacija ir atlikti kiti kasdieniniam važinėjimui būtini darbai. Dar tą patį rudenį teko išbandyti savo jėgas Kačerginės Nemuno žiede.
img_4023

Kaip dabar atrodo tavo Civic`o modlist`as?
Išorė ir salonas:

„Sparco“ 65mm išneštas vairas
„Lico“ homologuota vamzdine sėdynė
Labai platūs „OMP“ kažkada buvę homologuoti diržai
Integra Type R shifter`is + „Tegiwa“ 10cm extension`as
Originalus iVT salonas
„Chargespeed“ priekinis lip`as.
SiR look galinis bamperis kuris perdarytas iš standartinio USDM’inio
SiR galinis spoileris su brakelight’u
„Access“ galinis midwing’as
Custom Carbon fiber kapotas (darytas Latvijoje)
Custom front fog lights
Panaikinti galiniai fog light`ai
„Mugen MR5“ kaltiniai 2 dalių ratlankiai su „Toyo proxes 888“ padangomis
„CK engineering“ purple lug nuts’ai
„Password JDM“ purple rear tow hook’as
USDM numeriai
Kėbulas pilnai perdažytas originalia g66p Barcelona Green spalva.

Pakaba

„MeisterR“ coil`ai 2 generacijos
4 strutbar`ai
282mm big brake conversion`as nuo Prelude VTi su „Ferodo Premier“ kaladėlėmis priekyje ir gale.
„Goodridge“ armuotos stabdžių šlangelės

dsc4715d

Variklis

B16a1/b20z3 hibridas 198ag ir 200nm (seniau buvo Integra Type R velenukai ir cobra intake-210 ag ir 215nm)
„Obx R“ išmetimo kolektorius + 60 mm nerudyjančio plieno išmetimas su N1 tipo bakeliu gale.
Portintas įpurškimo kolektorius
Lengvai portinta galva
„Gates“ pagrindinis diržas
Sudėtos dvigubos spyruokles išmetimo vožtuvams nuo b16a2 variklio.
„Exedy stage 1“ sankaba
Variklio pagalvių insert`ai, mažinantys variklio judėjimą prie didelių apkrovų
Šiuo metu standartinis įsiurbimo intake’as su „K&N“ filtru standartinėje dėžėje.
Standartinė Y2 greičių dėžė.

dsc4431sKokie planai ateičiai?
Ateitį sunkoka nuspėti. Žinau tikrai, kad skirtis su Civic`u neplanuoju, ko gero liks garaže iki gyvenimo galo arba vaikams. 😀 Perdaug su juo išgyventa ir patirta, kad į kažką iškeisčiau. Šiaip planuoju keletą dalykų tolimesnėje ateityje: supercharg`inti variklį arba dėti k20 swap`ą, Integra greičių dėžę, gal kokį rimtesnį stabdžių kit’as, na ir šiaip „bits and peaces“ tobulumo link.Tiesa, kažkada vėl teks tvarkyti kėbulą, tad nusprendžiau, kad kardinaliai keisis automobilio spalva. img_4075 img_4065 img_4047 dsc4338

 

Related Posts