Papasakok apie save. Ką veiki gyvenime, kuo užsiimi laisvalaikiu?

Apie save daug pasakoti neturiu ką, pirmiausiai esu dviejų vaikų tėvas kurie dabar ir yra mano didžiausias gyvenimo “projektas” bei hobi, be viso to dirbu eilinį darbą susijusį su automobilais, nors 6 metus krimtau karčius dizainerio mokslus ir vis dar “kai niekas nemato” projektuoju sau gražesni gyvenimą.

Žinom, kad tavo autoparke yra ir buvo ne vienas akį traukiantis automobilis, tačiau kodėl būtent Corrado puoselėji labiausiai?

Šiaip čia jau mano antrasis Corrado, su pirmuoju teko skaudančia širdim atsisveikint pačiu žiauriausiu būdu, išardant dalimis ir kėbulą supjaustant į metalo laužą, nors jį puoselėjau bemaž 7 metus… Į jo vieta stojo dabartinis Corrado, būtent dėl šio Corro ir teko drąstiškai elgtis su senuoju, nes du Corrado turėti jau būtu prabanga. O kodėl Corrado iš principo, tai todėl, kad Corrado mano “pirma meilė”, būdamas dar visai snarglys pamačiau šį VW, kuris mane sužavėjo ir net po daug metų, kai galėjau sau leist įsigyt kokią noriu auto įsigijau būtent Corrado nors tai ir nebuvo mano pirmas automobilis. Kas liečia kitus auto kuriuos turiu ar kažkada turėjau, jie man tiesiog kasdienės mašinos, žinoma “dropas/ratai” derinukas yra neišvengiamas net mano kasdieniams vežimams, nes jau esu nepataisomas tikriausiai 😀

Kokie pasikeitimai įvyko šiam Corrado lyginant su katik nuriedejusiu nuo gamyklos convejerio modeliu?

Na pirmiaisia, labiausiai džiuginantis pasikeitimas šiame automobilyje yra motoras, t.y. 1.8T 20v kuris buvo paimtas iš Audi TT 165 kw, paskui dar perdarinėtas ir kryžmintas su kitu 1.8T motoru, todėl jo galia vis dar didelė paslaptis ir man pačiam… “Trumpinta” pavarų dežė, “quaife” blokiruotė, “XTD” keramikinė “4 lapelių” sankaba. Žinoma FMIC, KN oro filtras, pilnai perdaryta išmetimo sistema į nerudyjančio plieno ir dar ten visokių menkų modų,  kurių dabar net neprisimenu visu…

Tai pat perdaryta stabdžių sistema, priekyje naudoju 321mm Audi S4 stabdžių diskus su “brembo” 4 cilindriukų stabdžių suportais, gale standartiniais stabdžių diskai su Golf mk4 GTI stabdžių suportais, armuotos stabdžių žarnelės, panaikintas ABS.

Iš važiuoklės: žinoma coilover’iai FK jei neklystu, perdarytas PCD iš 4 į 5×100.Toliau salonas: dvi “Recaro Poleposition” sėdynės, “Sabelt” verstos odos vairas, gale lengvo lydinio surenkami saugos lankai (pamirsau gamintojo pavadinima, bet gal Cusco?), na ir žinoma pakeistas interjero dizainas, įdėja buvo mano, o ją padejo įgyvendint ir salona pasiuvo, toks gerai Klaipėdoje žinomas veikėjas “Zhuvedra”.

Iš išores labai daug pasikeitimu nėra nuo standartinio Corrado, kas mane labiausiai ir džiugina, na iškyrus ratlankius, uždėti BBS RC 040 PCD5x120 J7.5 ET 41 all arround, naudoju adapterius iš 5×100 į 5×120 28mm, ko pasekoje turiu ET13 ir su 205/40 R17 padangom rubinu, bet proto ribose 😆 .

Kas laukia ateityje šio automobilio?

Šiaip ateityje laukia dar keli pasikeitimai, bet jau nebeesminiai, kadangi tikrai esu patenkintas koks dabar yra mano Corrado. Šiuo metu niekaip neapsisprendžiu ko labiau noriu, ar daugiau galios, ar pakeisti kėbulo spalvą, bet po šio sezono kažkuris iš šių dvieju planuojamų pasikeitimų tikrai įvyks.

Nuotraukai: Audrius Jonaitis