Nors už lango jau ir sniego yra, bet mes dar spėjom pakalbinti Deividą, bei išklausinėti apie jo Golfytį. Paskaitom ir paganom akis į nuotraukas 😉

1. Papasakok mums trumpai apie save.

Mano vardas Deividas, gimiau ir gyvenu Šiauliuose. Esu šviežas vairuotojas, tik labai nemėgstų klevo.. :|
Esu abiturientas, kitais metais turėčiau baigti mokyklą, taigi pastaruoju metu daugiau laiko tenka skirti egzaminų pasiruošimui.
Laisvalaikiui neršiu internetą, duomiuosi apie auto kultūrą, krapštausi prie savojo mk1.

2. Kodėl patraukė golf’as ir būtent pirmukas? 

Taip išėjo, kad prieš tris metus tėvas manęs paklausė, ar norėčiau atrestauruoti kokį seną oldschool`ą iki man sueinant 18, aš aišku sutikau. Taigi, tėvas pasiūlė ieškoti kažko tarp Opel Manta, Ford Granada ar Golf mk1.. Manta Lietuvoje praktiškai nebuvo įmanoma rast, o gabentis iš kitur buvo per brangu, Ford Granada, man asmeniškai, “neprilipo”, o golfukų buvo, bet pasirinkimas nekoks.. :| Taigi, tuomet pradėjau neršti autogidą ieškodamas golfuko. Kiekvieną dieną, būdavo taip “Autogidas -> Automobiliai -> Volkswagen -> Golf -> Metai iki 1985” ir taip kokį mėnesį, kol vieną dieną Kaune aptikau ale, kaip pardavėjas rašė ir ką nuotraukos rodė, tamsios, lyg eglės spalvos “GTI”.
Taigi, šiek tiek istorijos apie jį. Tuomet, sprendžiant pagal rinka, kaina buvo didoka, bet parodžius tėvui, abu nusprendėm, kad jei GTI, tai verta. Susisiekę su pardavėju, jau kitą dieną buvome Kaune. Pamačius jį iš pradžių nuliūdau, nes ten nebuvo jokio GTI`no, ten tiesiog žalias golfukas su GTI lipūške ant galo, su paprastu karburatoriniu 1.5 varikliuku, bei ryžu salonu.. Savininkas mat buvo įsitikinęs, kad ten 1.6..
Tačiau, apžiūrėjus jo būklę, šen bei ten, (aišku apžiūrinėjo tėvas, nes aš tokių metų net nežinojau kur žiūrėt, tik apsimetinėjau žiūrėdamas jog kažą suprantu. :D ) paaiškėjo, kad šis golfas kaulinis, tik kelios paviršutines rūdelės, nei karto nebuves muštas ir niekur nedažytas.. Žodžiu full stock ir be jokių Senolių ar kitokių modų. Taigi gerokai numušus kainą, jis jau buvo pas mus. Grįžo savo “chodu”, nes dar buvo TA.

3. Golfyčio modlist’as 

Mod list`as? Hmm, pakeista buvo daug. Jei kalbant apie labiau akivaizdžius dalykus, tai buvo pakeistas motoras iš 1.5l paprasto varikliuko į 1.8 8v GTI turinčiu 82kw (110ag), įdėta 5 bėgių greičių dėžė, sudėti coil`ai, pakeista visa išmetimo sistema. Uždėti ratai R14/7j/185/50 ET24, R14/8j/185/55 ET15.
Pilnai perdažytas, sudėtos kitos, skaidrios faros, trumpoji lūpa, GTI juostos ant šonų, įdėta automatinė antena į priekinį sparną, sudėti iš salono reguliuojami veidrodėliai, bei gautas ir įdėtas originalus bako kamštis su neoriginaliu raktu.
Viduje daug kas iš GX komplektacijos. T.y. pusiau rekarinės sėdynės, minkšta panelė, juodas kilimas. Pasiūtos juodos lubos. Sudėtos VDO gauges, padarytas antras „bardačiokas“, t.y., pritaikytas nuo plastmasinės panelės. Golf ball bėgių svirties bumbulas, rožinė eglutė po veidrodėliu, Wolfsburg GTI vairas. Dėl saugumo įdėtas centrinis užraktas, signalizacija. Sudėta šiokia tokia garso sistema, kad būtų smagiau riedėti gatvėmis. Bei dar daug visokių smulkmenų.

4. Kokie ateities planai pirmukui? 

Pasikeisti ratus į kažką įdomesnio, dar kažkiek pažemėti, pasikeisti pusiau rekarines kėdes į pilnas recaro iš mk2 ar mk3. Susidėti stabilizatorius. Kažkaip gauti metalinius bamperius. Bei kažkiek pasimodinti išmetimą..

5. Padėkos, palinkėjimai ir šiaip kas ant širdies guli :))

Noriu padėkot visiems, kad padėjot išspręst golfuko problemas, bei kad atvedėt į teisingą kelią, nes jei ne Jūs, tai dabar nebūtų į ką žiūrėt. :D

Fotografas Tomas Valančius.

Taip pat daugiau nuotraukų galite rasti jo flickr’io puslapy ČIA