Laba diena, šiandien pristatome jums Ernesto Audi 80.

Sveiki, „Car feature“ skaitytojai! Esu Ernestas, mokausi visai ne su mašinomis susijusį mokslą – statybos inžineriją, esu paskutiniame kurse. Mėgstu fotografuoti, aktyviai gyventi ir pasikrapštyti garaže. Tikriausiai tai įvardyčiau kaip hobį, malonu ieškoti projektui tinkamų detalių, o dažniausiai jos būna labai retos, tad tai užtrunka ir kainuoja nemažus pinigus. O kas liečia pinigus – tai visada kiek užsidirbu, išnaudoju numatytiems pirkiniams – automobiliui.

ernesto_audi_07

Šį automobilį pirkau už nedidelę kainą – kiek ji ir buvo verta. Savininkas esu trečias, pirmasis – vokietis, antras savininkas prižiūrėjo „Audi“ kaip reikiant. Nusipirkęs pamačiau, kad ji tik minimaliai aprūdijusi, važiuoklė gera, variklis kaip „kaulas“. „Audi 4500“ – projekto pavadinimas ir jis sugalvotas ne veltui. „Audi b2“ iki 1985 m. išleido modelį su įvairiomis komplektacijomis, aš buvau susikoncentravęs į vieną – „Audi 4000“. Kadangi dalį komplektacijos sudaro itin retos „faros“, kurias man pavyko gauti tik iš kito modelio komplektacijos („Audi 5000“), tai galutinis projektas gavosi „Audi 4500“. Taip aš jį ir pavadinau. Dar būdamas 16 metų aš nepalioviau domėtis apie šias „Audi“ iš Amerikos. Laikui bėgant vis labiau tai tapo užbrėžtu tikslu – turėti tai savo garaže. Neveltui raudona spalva, ji, iš tiesų, mano mėgiamiausia iš viso spalvų spektro. Daugybė veidrodinių paviršių suteikia daug blizgesio ir autentiškumo, todėl aš jo neslėpiau po dažais, o kaip tik pabrėžiau – poliravau iki tobulumo!

ernesto_audi_03

Šią gražuolę „Audi“ „įkalinau“ garaže nuo 2011 – 09. 2012 – 10 ja atvažiavau į Vilnių. Iki tol kiekvieną žiemos savaitgalį važiuodavau iš Vilniaus namo 150 km į garažą „špakliuoti“, virinti, klijuoti, gruntuoti ir visa kaip kitaip ruošti ją dažymui. Dažymo darbus atliko puikus meistras iš Vilniaus, pas kurį „Audi“ transportavau „tralu“ (vilkiku). „Audi“ surinkti prireikė vasaros, teko paplušėti, bet Vilniuje sulauktas dėmesys ir reakcijos atitiko lūkesčius! Variklio ar važiuoklės modifikacijų ypatingų nedariau, tiesiog atrestauravau, perrinkau.
Ratlankių istorija tokia – jau turėjau nusipirkęs lietus O.Z racing plačius ratus, bet draugas atsiuntė nuorodą su šių ratu nuotrauka ir sako ,tau jie tiktų. Aš nieko nelaukęs paskambinau pardavėjui ir nusipirkau itin retus chromuotus plieninius ratus kurie buvo USA gamybos R14 100×4. Jie buvo padengti laku tad po juo buvo nepaliestas itin blizgus ir nesubraižytas chromas, nuėmiau laką ir ratlankiai buvo kaip nauji! Padangas ant jų montavau vasarines ”TOYO” 195/60 R14

ernesto_audi_04

Ateityje žadu išvykti į Norvegiją ir nežinau, kaip ir kiek man tai kainuos, bet aš ją ten nusivešiu ir važinėsiu. Dar žadu pasidaryti saloną, tokį, koks yra surenkamas naujose 2012 m. automobiliuose. Žinau, taip nebus išlaikomas originalumas, bet išlaikysiu panašias formas, sumodeliuotas moderniai. Ką liečia išorė, tai, manau, yra viskas: važiuoklę išsivaizduoju hidraulinę, o variklį – elektrinį, kurie jau greitai pasirodys rinkoje (tikiuosi).

Norėčiau padėkoti tėvams, kurie suteikdavo pirmąsias paskolas, taip pat visems „AUDI“ fanams už palaikymą ir patarimus forumuose „audifanai.lt“, „audiklubas.lt“ ir be abejo – draugams, kurie neliko nuvilti mano pažadais, kad aš galiu, aš turėsiu. Linkiu nenuleisti rankų tiems, kurie tokie, kaip aš – užsispyrę – turėti kažką daugiau, nei transporto priemonę. Linkiu sėkmės!! Susitiksime gatvėje.

 ernesto_audi_02

Related Posts