Car Feature: Vlado Audi S4

Neperseniausiai car feature skiltyje jums pristatėme jau klasikine tapusią Audi B2, o šiandieną jūsų dėmesiui pristatomas kiek naujasnis ir gerokai galingesnis automobilis – Vladui priklausanti Audi S4.

Papasakok apie save. Ką veiki gyvenime, kuo užsiimi laisvalaikiu?

Sveiki, esu Vladas. Nuo vaikystes esu auto ir moto ir kitų transporto priemonių fanas, nuo 6 metų sėdau ant mopedo, būdamas 16-kos siaubiau kelią su ZX6R Kawasaki. Aišku – moto pomėgiai baigėsi labai rimta avarija… todėl toliau nusprendžiau mėgautis tik automobiliais ;)
Gyvenime, jau du metus,  turim auto/moto remonto dirbtuves, dirbam, taisom, kuriam ir konstruojam. Laisvalaikis – kaip ir kiekvieno mėgstančio auto sferą, taipogi susijęs su automobiliais ir moto. Kuomet atsirasdavo laisvo laiko – prasukdavau vieną kitą ratuką FastLap varžybose, pasivažinėdavau su moto.


Kaip šis auto pateko į tavo rankas?

Tuo metu turėjau Audi S2, po jos įsigyjau Subaru WRX 2004. Kiek nuliūdintas WRX’o detalių nepatvarumu, nusprendžiau kad vėl norėčiau S2, bet po šiokio tokio ieškojimo, apsistojau ties komfortabilesne ir modernesne S4 su gamykliniu ABT galios ir pakabos paketu. Per tą laiką, kuomet auto mano rankose, buvo padaryta nemažai papildomų darbų: audio sistemos modifikavimas, neperseniausiai įdėta nauja keramikinė 4 lapelių sankaba, naujos koilų veržlės ir tt.

Modifikacijos ir komplektacija?

Vokiečių kompanijos ABT gamyklinis tuningas, KW koilai ir pakeltas galingumas iki 340 AG. Ratlankiai, du komplektai:  R20x8J Team Dynamics su 235/30/20 padangom ir RH ZW1 splitai R17x9J/10J apmauti 235/40 padangomis.
Nerūdijančio plieno išmetimo sistema nuo pat turbinos – su downpipe’ais (2x65mm).
Du nauji Forge blow off – recerkuliaciniai vietoj stock.
Audio sistema: dvigubų priešbosių dvijuostė Rainbow sistema priekyje, custom podiumuose. Skambantis Audiosystem subas gale + Audiosystem garso stiprintuvas + Brax kondensatorius, Alpine grotuvas.
Dalinė kėbulo garso ir vibro izoliacija.
Uždėti abu originalus RS4 bamperiai, RS4 kapoto grotelės.
Recaro odinis salonas, juodos lubos, karbono apdaila, peidžerinė signalizacija + immo.

Kokie tavo įspūdžiai apie šį auto?

S4 turiu jau septintus metus. Automobilis džiugina tiek sielą, tiek akį ilgą laiką ir didelių gedimų nebuvo, pagrinde einamieji aptarnavimai (pareigūnai taipogi neliko nuskriausti :D ). Trauka gera, nuo labai žemų sūkių, max greitis taipogi įspūdingas. Po metų nuo nupirkimo buvo “prasukta” ant dyno stendo, rezultatas buvo 340ag, deja sukimo momento nepamenu.
Eksploatacijos kaina nėra iš kosminės sferos, šiuo metu dalys išviso kainuoja kaip vidutinės klasės automobilio… Nors pamenu kai teko už originalias stabdžių kaladėles mokėti 900 lt.


Ar dažnai gatvėse atsiranda norinčių palenktyniauti su šia Audi S4?

Nepasakyčiau, kad dažnai, be to – retokai dabar su ja tebevažinėju. Turiu nemaža autoparką, todėl dabar net negaliu atsakyti, bet kol 4 metus su ja važinėjau kasdien, tai neretai būdavo ką “nubaust” :) Iš įsimintiniausių – startas prieš S4 RS, kuri įspūdžio nepaliko, o jų kaina tuo metu buvo triguba…

Koks automobilis bus įsigytas po šio?

Per, prieš bei po S4 ekspotavimo buvo įsigytas ne vienas automobilis. Manau vietoje Audelės dažniau į gatves išriedės turimas 71 metų gamybos Mercedes W108 280SEL automobilis arba bus paskubėta prie homologuoto Subaru projekto ;) Bėja, praėjus 5 metams po avarijos, vėl sėdau ant moto transporto priemonių.

Gal nori kam padėkoti, ar ko palinkėti skaitytojams?

Dėkui žmonai ir šeimai už supratingumą ir palaikymą ;) Už šviežią vaizdinę medžiagą dėkoju Pavel Shmeliov bei Mantui Sekonui.
Visiems dopecars blogo skaitytojams linkiu “gerų ratų” ir smagių akimirkų su jais!

P.S. Audelė parduodama į geras rankas.

Foto by Pavel Shmeliov ir Mantas Sekonas.