Pabaigiant 2012 metus jūsų dėmesiui pristatome dopecars forumo senbuvio dievs2 Mercedes 300CE-24 projektą, pavadinimu Braškė. Ko gero tai pats rimčiausias projektas, kurio eigą teko sekti mūsų forumiečiams, o darbo rezultatus galėjome apžiūrėti D-Day renginyje, vykusiame Kačerginėje. Tą dieną šis Mercedes važiavo lap attack rungtyje.  Forumietis dievs2 maloniai sutiklo atsakyti į mūsų užduotus klausimus bei papasakoti apie savo projektą.

GMercedes_09
Papasakok apie save. Ką veiki gyvenime, kuo užsiimi laisvalaikiu?
Daugelis mane žino kaip dievs2, bet kiti mane vadina Gediminu. Man 23 metai, gyvenu Kaune. Dar nuo mažens traukė automobiliai, aišku tada apie jų techninę pusę jokio supratimo neturėjau. Tik sulaukęs 18 metų įsigyjau pirmąjį automobilį, už savus pinigus, tai buvo 1988 metų Alfa Romeo 164. Gerokai “apsipirkau”, teko pirkti dar vieną auto, kad pavyktų sutverti mašiną. Su kaimyno pagalba, tiksliau jis viską darė, o aš tik padėjau, sutvėrėm tikrai neblogą Alfa 164. Kažkaip po viso to praleisto laiko prie automobilio “užsikabinau” už automobilių konstravimo. Net nežinau kaip tiklsiai apibūdinti kas mane taip sužavėjo. Automobilio estetika ir jos personalizavimas, inžinierių techniniai sprendimai… Visa tai mane tiesiog traukte traukė. Vis daugiau laiko skirdavau savo pomėgiui. Laikui bėgant tapau gerokai įgudęs, žmonės pradejo prašyti, kad prikiščiau nagus ir prie jų automobilio. Tuomet nusprendžiau, kad reikia visam šitam verdančiam reikalui suteikti pavadinimą. Taip atsirado Godlike inc. Dabar tai ir mano darbas, ir hobis, ir laisvalaikis viename.

GMercedes_13

Kodėl pasirinkai šį Mercedes?
Tiesiog norėjau raudono, vidutinio dydžio kupė, su galingu varikliu. Labai patiko tai, jog pas C124 nuleidus šoninius langus nelieka jokios pertvaros. Be to – anksčiau jau buvau turėjęs mersą. Pradėjau paieškas, neradau nieko, kas man patiktų, todėl teko pasidaryti pačiam nuo stock varianto.

GMercedes_03

Kokie darbai buvo atlikti?
Tai buvo pirmasis automobilis kurį konstravau nuo nulio. Visų pirma visą išardžiau, išrinkau kebulą, variklio skyrių, saloną… Tada prasidėjo kėbulo paruošimo ir dažymo darbai. Perrinktas variklis, portinta galva, didintas suspaudimo laisnis. Pagriebus meniniui įkvėpimui drąsiai išgrąžintas variklio dangtelis, jis vienas gražus neatrode gerai, dar kai ką nudažiau, kitką – nupoliravau ir taip po kapotu neliko nei vienos detalės, kurios nebūčiau pagrąžinęs. Kuomet automobilis įgavo mersedesui neįprastą, ryškiai raudoną spalvą, jį pagaliau buvo galima pakrikštyti “Braške”. Surenkant viskas, ką reikėjo pakeisti, buvo pakeista naujomis detalėmis, o jei tokių gauti nepavyko – idealios būklės naudotomis, žinoma nepagailėta nei laiko, nei kruopštumo tai atliekant. Buvo “išpūsti” sparnai, kad Braškė atrodytų dar rimčiau ir sportiškiau. Kadangi tai – mano asmeninis projektas, niekas jo neskubino daryti, buvo pakankamai laiko susirasti nemažai retų ir labai retų detalių.

GMercedes_04

Į auto buvo sumontuoti įvairūs papildomi to modelio privalumai, Leistritz išmetimo kolektoriai, E500 modelio priekinės faros (jos viduje nikeliuotos, ne plasmasinės) AMG spidometras, AMG rekarinės elektrinės sedynės, puikiai prie mašinos interjero tinkantis BBS vairas, Avantgard grotelės. Galima sakyti “iš nieko” pagamintas AMG gen II buferis ir čia dar nėra visas partlist’as. Mercedes buvo išmėginti keli reduktoriai, tačiau apsistojau prie 3,69 perdavimu. Taipogi išmėgintas tikrai ne vienas važiuoklės setup’as, įvairūs coil’ų, sportinių spyruoklių, custom amortizatorių hibridai. Dabartiniu pakabos veikimu vis dar nesu pilnai patenkintas. Pabaigai, žinoma, ratai: norėjau kažko tokio, ko neturėtu niekas, todėl pirmą kartą Braškė viešumoje pasirode su Keskin KT5 modelio ratais, kuriems buvo suteiktas extreme makeover’is, jei taip galima pasakyti. Norintys pamatyti visą automobilio build’o eiga gali apsilankyti Godlike inc. facebook puslapyje.

GMercedes_08

Dalyvavai D-Day lap attack varžybose, ar dar kur nors lenktyniavo šis Mercedes ir ar kur lenktyniaus ateityje?
Taip dalyvavau, bet ar dalyvausiu dar karta – atsakyti negaliu. Kūriau Braškę su idėja važinėti mieste, o ne lektynių trasoje.

GMercedes_11

Kokie ateities planai su šia Braške?

Kitam sezonui jau laukia nauji ratai, tai bus OZ AMG AERO II, 3 dalių ardomi kaltinukai, 8.5J ir 10J pločio. Norečiau susidėti pilną AMG gen II apdailą. Būtų įdomu automobilį “prasukti” ant stendo, jei nepasieksiu 200 kw – statysiu elektrinį įpurškimą su reguliuojamu kompiuteriu.

GMercedes_14

Gal vykdai kokį kitą auto projektą šiuo metu? Trumpai papasakok apie jį.
Dar turiu baltą universalą “Snaigę“, gal kitiems ir atrodo jog ten projektas, bet tai tiesiog mano kasdienis automobilis. Nepavadinčiau Snaigę projektu, bet jau kuris laikas galvoje sukasi idėja, maždaug europian muscle, street racer… Naudosiu MB 560SEC (C126) ir po ekstremalių pasikeitimų jis bus visai ne mersiškas. Minimalus salonas, sportinės sedynės, lankai, itin platūs ratai ir žinoma 6.0l V12 atmosferikas su daugiau nei 500 hp, tokia širdelė varo Pagani Zonda. Variklį jau nusipirkau…

IMG_0210-2

Gal nori kam padėkoti, ar ko palinkėti skaitytojams?
Norėčiau padėkoti Dopecars senbuviams už palaikymą ir draugiją prie alaus bokalo, tik jūs esat tokie pat pamišėliai kaip aš 🙂

Nuotraukos: Marius Šilkūnas, Aistė Kirsnytė, Gedimino asmeninis archyvas.

Related Posts