Marius, dopecars fanams labiau žinomas kaip kazinak, mums jau pristatė savo Audi TT bei BMW Z4 automobilius, tačiau šis automobilių entuziastas nestovi vietoje su atliekamai darbais ir visuomet pateikia kažką naujo. Šį kartą, po BMW roadster’io sekė coupe, tačiau tai ir vėl BMW markės automobilis, vėl dviduris ir vėl sportiškai atrodantis. Jūsų dėmesiui interviu su Mariumi, kuriame jis papasakos apie savo naują BMW markės atstovą – E92 325 215ag.

mariausE92-01-bmw-z4Papasakok kaip atsisveikinai su BMW Z4 ir įsigyjai E92?
Atėjus rudeniui ir subjurus orams sumasčiau, kad man jau nebereikia kabriko ir kad noriu daugiau vietos automobilyje. Po beveik dviejų metų norėjosi kažko naujo. Ko gero pasirinkau patį blogiausią laiką pardavinėti, plius – Z4 jau buvo modifikuotas, kas atbaidė pusę pirkėjų, todėl teko laukti ilgai ir nuobodžiai, kol nupirko manajį Z4. Gavosi taip, kad tuo metu Anglijoje siautė audros ir lijo be perstojo, su pirkėju važiavome į aikšteles su stogu, kad būtų įmanomaa tidaryti stogą ir atidžiau apziūrėti viską iš arčiau. O E92 į mano rankas pateko kiek neplanuotai…

mariaus-BMW-E92-02Kodėl būtent E92?
Tiesą sakant aš norėjau E90, nes mano manymu iš galo jie gražiau atrodo, bet ko norėjau tuo metu niekaip neradau. Tada akys užkliuvo už BMW E92: 335 netiko, nes reikėjo nebrangaus automobilio išlaikymo, todėl 325 atrodė kaip idealus variantas. Ne pati greičiausia pasaulyje, bet norint be didesnių problemų viršyja leistiną greitį 😀

mariaus-BMW-E92-03Automobilio ypatumai ir komplektacija?
Žiūrėjau tik į gamyklinius MotorSport modelius, nes jie turi viską ko man reikia ir ko noriu. Standartinė komplektacija nera kažkokia stebūklinga kaip tokių metų auto. Gal kažkoks idomesnis dalykas yra diržų padavėjai, kurie buvo atjungti, nes užknisdavo juodai 😀 ir hill start funkcija, be kurios dabar sunkiai išgyvenčiau. Aišku – man geriausia opcija yra spalva, kuri viską ir nulėmė.

mariaus-BMW-E92-04Ką patobulinai šiame automobilyje?
Kaip visada nusipikęs sakiau – nieko nekeisiu, nes ir taip viskas atrodo esą gerai, bet laikui einant imi galvoti, kad reikia pakeisti tą, paskui aną ir t.t. 😀 Pradėjau nuo 19×9.5J M359 ratų ir FK Highsport coil’ų. Tiesą sakant suvargau su priekiu, nes 9.5J kaip ir riba BMW E92’am, ypač jei nori viską tvarkingai padaryti. Teko pirkti trumpas priekines spyruokles, kad pavyktų nuleisti į norimą aukštį… Radau firmą, kuri užsiima spyruoklių gamyba, jie pagal užsakymą pagamino 5″ (buvo 7″) spyruokles, kietumas liko toks pats ir galų gale išlošiau apie 40 mm aukščio. Baigęs darbus su fitmentu užsiėmiau smulkmenomis: sudėjau karboninius ženkliukus, perdariau priekines lempas, Powerflow pagamino 335 stiliaus duslintuvą su 4″ antgaliais, uždėjau BMWPerformance spoilerį, galinį difusorių ir priekines groteles.

mariaus-BMW-E92-06

mariaus-BMW-E92-05Salonas liko beveik nepaliestas, tačiau šiokie tokie pasikeitimai buvo atlikti ir ten: aliuminio apdailą aptraukiau 4D karbono plėvele ir pasidariau M3 stiliaus prietaisų skydelį. Per tą laiką atsibodo juodi ratai, todėl sumasčiau, kad noriu BBS LM ratlankių, kurie rezultate tikrai pagyvino vaizdą. Visai netikėtai susipažinau su žmogumi, kuris prekiauja karboninėm detalėm – taip ant manojo E92 atsirado karboniniai veidrodėliai ir, mano manymu, viena geriasių modifikacijų – priekinis spliter’is, Arkym replic’a. Tuom ir baigėsi visi mano darbai, dabar užtenka automobilį nuplauti kartą per savaitę ir galima mėgautis esamu vaizdu.

mariaus-BMW-E92-07

mariaus-BMW-E92-08

mariaus-BMW-E92-09Kuris automobilis tau labiau patiko: Z4 ar E92?
Tai du skirtingų klasių automobiliai ir abu patiko dėl skirtingų priežasčių: su BMW Z4 buvo labai smagu važiuoti be stogo, po darbo ar savaitgaliais dažnai lėkdavau pasivažinėti. O E92 yra patogus, tylus, talpus ir – kiek nuobodus. Idealus automobilis nuvažiuoti iš tasko A į taską B ir tiek… Jei dabar man vėl tektų rinktis – imčiau BMW Z4, tik šį kartą su 3 litrų darbiniu varikliu.

mariaus-BMW-E92-10Trumpai papasakok apie savo naują žaislą?
Kaip daugelis dopecars.lt skaitytojų jau ko gero žino, įsigyjau seną savo svajonių automobilį – M3. Šitas auto liks plius minus standartinės komplektacijos, nes man norisi su juo rimčiau trasoje pasivažinėti ir dauguma daromų darbų bus nematomi iš išorės, o bus po variklio dangčiu… M3 man yra vienas iš tų modelių, kuris ir nieko nedarant gražiai atrodo, užtenka karts nuo karto nuplauti ir viskas 🙂

mariaus-BMW-E92-11

mariaus-BMW-E92-12Ar susirgai BMW “liga” ir žadi išlikti ištikimu šios markės automobiliams ir ateityje?
Tiesą sakant aš nežinau ar jau sergu, bet turiu tokią nuojauta, kad sekantis mano įsigytas automobilis irgi bus BMW markės. Kol kas nepavedė nei vienas turėtas modelis, pirkdamas gaunu daugmaž tai ko tikiuosi, kas ne visada būna perkant kokią Audi.

mariaus-BMW-E92-13Ateities planai?
Artimiausiu metu kažkokių rimtų ir didelių planu neturiu, turiu kelias idėjas kaip gražiai sena X5 padaryti, bet kada jos bus įgyvendintos – negaliu pasakyti.

mariaus-BMW-E92-14

mariaus-BMW-E92-15

mariaus-BMW-E92-16

mariaus-BMW-E92-17

dopecars.lt dėkoja Mariui už pasakojimą apie jo vairuojamus BMW automobilius, tikimės ir aiteityje pamatyti daugiau Mariaus atliekamų darbų ir naujų modifikacijų. Visiems skaitytojams, turintiems išskirtinius automobilius primename, kad ir jūsų automobilis gali atsidurti dopecars tinklapyje. Jums tereikia atsiųsti keletą foto ir trumpą aprašymą mums adresu info@dopecars.lt ir jeigu automobilis atitinka projekto stilistiką, mes pasidalinsime straipsniu su visais skaitytojais. O tiems, kas mėgsta fotografuoti savo automobilius ir naudojasi Instagram programa, primename, jog dopecars projektas turi ir Instagram profilį, mus rasi vardu dopecarslt.