Dar tris metus atgal dopecars.lt forumo gretas papildė Edmundas, žmogus vairavęs Opel Vectra ir liekantis ištikimu šiam automobiliui iki šios dienos. Džiugu matyti tokius automobilių entuziastus, kurie puoselėja vieną automobilį ir modifikuoja ne tik važiuoklę, bet kimba prie darbų iš pagrindų, pakeisdami tiek automobilio išorę, tiek galios parametrus. Edmundo Vectra gatvėmis riedėjo su 1.6 darbinio tūrio benzininiu varikliu, tačiau šiam auto entuziastui kilo mintis pakeisti variklį į gerokai galingesnį, jūsų dėmesiui šios Vectros 3.0 V6 variklio swap’o istorija, kurią pasakoja pats Edmundas…

Sveiki visi, esu Edmundas ir vairuoju Vectra. Taigi Vectra B 2000m 1.6 litro 74kw benzinas. Kadangi daily car’as, tai įmontuota dujų įranga. Turėjo R15 ratus, kuklų dropą ir eilinį saloną. Štai kaip šis Opel’is atrodė tik nupirktas:

Vectra 3.0 V6 swap 00

O dabar ši Vectra gavo beveik visas originalias “sporto” apdailas, odinį recaro saloną, Artec L firmos R17 ratus, su 8J pločio priekyje ir 10J pločio gale ir salono smulkmenas, kurios kaskart džiugina vairuojant ir, kas svarbiausia, naują bei kur kas stipresnę V6 širdį, apie kurią  dabar jums ir papasakosiu plačiau.

Vectra 3.0 V6 swap 01

Viskas prasidėjo 2014 metų vasarą, kai ieškojau kuo pakeisti pavargusį ir silpną 1.6 varikliuką, buvau nusiteikęs į 2.5 V6 125kw swap’ą, kuris vectrai b buvo gaminamas originaliai, tačiau vieno bendraminčio dėka gavau pasiūlymą apie 3.0 V6 160kw swap’ą, kuris jau nebuvo gaminamas originaliai vectrai b, pagalvojau – kodėl gi ne, nestandartinis ir kur kas galingesnis variklis, apie kurį negalvojau iš pradžių. Didyjį darbą, pritaikymą šio variklio, FWD mašinai atliko kolega, nes standratiškai šis 3.0 V6 stovėjo Opel Omega automobilyje, o kaip žinia Omega yra RWD, todėl reikėjo šį 3.0 V6 variklį “aprenkti” nuo 2.5 V6 variklio vectros rūbais. T.y karteris, išmetimas, laikikliai ir kitos svarbios dalys bei smulkmenos.

Vectra 3.0 V6 swap 02

Kai šis V6 variklis atkeliavo jau paruoštas ir perrinktas pas mane jau buvo ruduo, skubėjau kuo greičiau “swapinti” vectrą, tačiau viskas nėjosi pagal planus: išėmęs 1.6 variklį supratau, kad reikės dar daug detalių nuo V6 vectros, taigi teko pirkti kaip donorą 2.5 V6 vectrą, nuo jos buvo pasiimta greičių dėžė, kuri vėliau keitėsi į kitą, laikikliai, siurbliai, el. dalys ir t.t . po 2 mėnesių dalių paieškų, taikymų ir pritaikymų variklis jau buvo vectroje, kur paskui sekė jau kitos bėdos… Uždėjus įsiurbimo kolektorių pamačiau, kad kapotas neužsidaro, varklis kur kas aukštesnis nei standartiškai einantis į Opel Vectra 2.5 V6, labai džiaugiuos, kad užteko tik pašalinti kapoto rėmus ir taip išspręsti buvusią bėdą.

Vectra 3.0 V6 swap 04

Toliau sekė elektronikos bėdos, bet praleidus keletą vakarų garaže viskas po truputį buvo išpręsta ir šiuo metu pilnai viskas dirba kaip priklauso, tačiau viena bėda seka iki šiol… Tai pusašių granatos, kurios neatlaiko variklio galios ir yra keičiamos kur kas dažniau nei priklauso bei norėtųsi, tikiuos ateityje bus rastas tinkamas sprendimas šiam reikalui išspręsti.

Vectra 3.0 V6 swap 05

Prieš maždaug mėnesį, kai buvau pakviestas į FreshFit2015 renginį, sugalvojau, kad reikia pasidaryti “clean” variklio skyrių, tai maždaug po vienos savaitės įtemtų darbų pavyko paslėpti laidynus, akumuliatoriui surasti vietą bagažinėje ir žinoma – viską perdažyti variklio skyriuje. Kol kas po variklio dangčiu dominuoja balta spalva, bet manau ateityje ji keisis kitomis spalvomis. Ačiū už dėmesį, Edmundas.

Dėkojame Edmundui už šaunų pasakojimą apie jo Opel Vecra automobilį, o visiems dopecars.lt skaitytojams primename, jog mūsų tinklapyje gali atsidurti ir tavo automobilio istorija bei nuotraukos. Jeigu turi išskirtinį automobilį ir nori apie jį papasakoti – rašyk mums!

Už fotomodžiagą dopecars.lt dėkoja Tomas Foto.

 Vectra 3.0 V6 swap 06
Vectra 3.0 V6 swap 07
Vectra 3.0 V6 swap 08
Vectra 3.0 V6 swap 09

Related Posts