Opel Astra yra nedidelis šeimos automobilis suprojektuotas ir gaminamas GM kompanijos Opel. Šis Opel Astra Coupe modelis yra ypatingas tuo, kad jo kėbulas yra suprojektuotas Bertone dizaino kompanijos. Taip pat prie ypatybių galima priskirti ir tai, kad šio automobilio važiuoklė buvo derinta Lotus kompanijos. Šio automobilio savininkas su važiuokle ir išore nuėjo dar toliau, apie tai ir paskaitykime.

Kaip šis automobilis pateko į tavo rankas? Žinojai, kad tokio nori ar kitos aplinkybės?

Nuo pat mažens žinojau, jog pirmasis mano automobilis bus „Coupe“ kėbule. Pagal turimą biudžetą buvo keletas variantų, bet apsistojau ties „Bertone“, tada prasidėjo ilgos ir entuziastingos paieškos. Apžiūrėjus keletą variantų Lietuvoje, buvo nuspręsta ieškoti automobilio Vokietijoje. Radus dabartinę Astrą, mane, kaip jaunąjį vairuotoją pavergė automobilio spalva ir salonas, o dar kiek minčių sukosi galvoje, kaip jis atrodys po metų ar kelių… Po gero mėnesio – automobilis atkeliavo į mano rankas. Po apžiūrėtų „samariezais“ ir kiaurai kėbulą prisuktais duslintuvais variantų Lietuvoje, „iš nuotraukų“ nusipirkau tikrai puikios būklės „Astrą“, tiesa ji buvo su šiek tiek daužtu priekiu.

opel-astra-stance-fuzis-016

Kodėl vokiškas ir priekiu varomas?

Sunku atsakyti į tokį klausimą, gal tiesiog taip turėjo būti 🙂 Tarp svarstomų variantų buvo ir “Honda Civic” ar “Mitsubishi Eclipse”, bet finale labai džiaugiuosi pasirinkęs būtent Opelį. Dar seniau egzistavęs „Opel Astra“ klubas atvedė mane į „stance“ pasaulį, nors tiesa, buvo ir keletas nukrypimų, kurie su laiku dingo, už ką esu tikrai labai jiems dėkingas, kad iškentė mano kvailus klausimus ir leido pasiekti tai, kur esu dabar – visiškai įsimylėjęs automobilius.

opel-astra-stance-fuzis-004

Kas motyvavo modifikuoti automobilį?

Matyt kiekvienas jaunystėje peržiūrėjęs „Fast & Furious” filmą įgavo motyvacijos, minčių bei idėjų, aš taip pat ne išskirtinis, dar būdamas paauglystėje svajodavau apie savo automobilį ir žinojau, kad jis nebus pilka masė gatvėse. Taip pat brolis turėjo “Civiką penktuką”, taip tą patį, kuris „Fast & Furious” buvo naudojamas sunkvežimiams apiplėšinėti. Brolis nors ir nedarė didžiulių modifikacijų, bet dirbti prie automobilio kartu su juo man patikdavo.

opel-astra-stance-fuzis-013

Ar buvo tokių modifikacijų, kurios po laiko pasirodė darytos paskubėtai?

Tikrai buvo, matyt, jaunatviškas noras išsiskirti padarė savo 🙂 Tarp gėdingų „modų“ galėčiau paminėti „Angel eyes“ lęšinius žibintus bei LED apšvietimą po kojomis. Tuo metu man tai atrodė gražu, bet bėgant laikui, keitėsi ir skonis iki tokio, kurį turime dabar.

opel-astra-stance-fuzis-015

Kodėl rinkaisi būtent „stance“ stilių?

Manau „stance“ stilius pasirinko mane, tiesiog pradėjus „suktis“ visame šitame modifikavimo reikale, prasidėjo žymiai didesnis domėjimasis, stebėjimas, kaip automobiliai atrodo užsienyje, Lietuvoje, ir taip po truputį formavosi mano paties skonis. Dabar drąsiai galiu teigti, kad pažįstu didžiąją dalį Lietuvos „stance“ pasaulyje „besisukančių“ žmonių, ir nesumeluosiu pasakydamas, kad daugelis iš jų labai skirtingi, bet visus vienija bendras tikslas – turėti išskirtinį automobilį, o juk to aš ir norėjau dar būdamas vaikas.

opel-astra-stance-fuzis-011

Koks modlist‘as (variklis, važiuoklė, interjeras, išorė, etc.)?

Išorė:

  • Lorinser LM6 Replica R18 8,5J ET35 ratlankiai
  • OPC priekinės grotelės
  • OPC Bamperis
  • Kapoto prailginimas (Bonnet extension)
  • CSR Galinio stiklo stogelis
  • Custom galinis bamperis su BMW E46 M-Tech difuzoriumi
  • DEPO Black Smoke galiniai žibintai
  • Custom Hella „Shark Eyes“ priekiniai žibintai
  • Custom išmetimo sistema
  • Custom priekinio numerio laikiklis
  • Pilna žibintų apiplovimo sistema su automatiniu aukščio reguliavimu

opel-astra-stance-fuzis-008

Pakaba:

  • KW V2 reguliuojamo aukščio bei kietumo amortizatoriai
  • Airride-system PRESTIGE orinės pakabos komplektas
  • Priekyje Rubena-3 pagalvės
  • Gale Rubena-2 pagalvės

opel-astra-stance-fuzis-002 opel-astra-stance-fuzis-001

Variklis:
Variklio modų nėra. Garaže savo eilės laukia SAAB‘o swapas.

Vidus:

  • OEM Porankis
  • „Hertz“ Komponentai
  • Android planšetė su OBD aplikacija, muzikos valdymu nuo vairo ir kita.
  • Custom bagažinės skyrius

Ar turėjai kokių nuotykių su šiuo automobiliu?

Nuotykių buvo visokiausių, norint juos visus išvardinti prireiktų atskiro straipsnio, o kai kuriuos nuotykius atpasakoti geriausia būtų gyvai. Apskritai, „Fuzio“ vairavimas yra kaip vienas didelis nuotykis.

Kokie ateities planai?

Planų daug, tačiau dabar prioritetas yra pasibaigti mokslus, todėl didžiųjų pokyčių teks palūkėti. Garaže nuo žiemos pradžios guli SAAB‘o variklis, kuris labai gražiai susideda į Astrą, todėl pažadu, kad kažkada automobilis ne tik atrodys, bet ir važiuos 🙂

opel-astra-stance-fuzis-012

Panašu, kad teko dalyvauti auto eventuose, kokie lankytojų atsiliepimai? Gal teko gauti prizų?

Prizų jokių neteko gauti, tačiau pakliūti į „Raceism“ renginį, man pačiam yra, kaip didžiulis apdovanojimas. Pabuvojus tokio lygio renginyje suprantu, kad judu teisinga linkme, tik svarbiausia nesustoti.

Ar eidamas T.A. turi daug vargo?

Tiesą sakant nedaug, į techninę apžiūrą atvažiavau su coilais, tačiau malonus darbuotojas dėl jų nieko nesakė, panašu, kad jis buvo labiau susidomėjęs, kaip veikia “Android” planšetė automobilyje.

opel-astra-stance-fuzis-014

Mėgstamiausia automobilio savybė? Labiausiai patikęs mod‘as?

Jeigu mėgstamiausia, tai būtų planšetė, nes tai yra neatsiejamas daiktas kasdieniame vairavime. Maloniausias mod‘as – vienareikšmiškai orinė pakaba. Tiesa, neskaitant savaitės laiko praleisto garaže su daug keiksmažodžių…  Bet po viso to laiko praleisto garaže, maloniausias dalykas per visą „Fuzio“ turėjimo laikotarpį yra tai, kad paspaudus mygtuką, automobilis elgiasi, taip, kaip tu nori – kyla arba leidžiasi.

opel-astra-stance-fuzis-010

Ką pasakytum/patartum kitiems auto entuziastams?

Pirmiausia tai išsirinkti automobilį, kurį tikrai nori modifikuoti ir ilgai turėti, o ne paturėti metus ar du ir parduoti. Visas gyvenimas prieš akis, geriau sezoną ar du praleisti, o tada įsigyti tą automobilį, kuris džiugins ir po 10-ies metų.

Daugelis jaunųjų entuziastų daro klaidą, kad neklauso kitų patarimų, nors tie patarimai nėra tam, kad pakenkti, o kaip tik – norima būsimą „stancerį“ nukreipti teisinga linkme. O šiaip, paprastas patarimas yra neskubėti ir daryti atsakingai bei tvarkingai, nes finale tiek laiko, tiek pinigų atžvilgiu paskubėjimas nebūna į naudą 🙂

Sėkmės visiems automanams,  susimatysime renginiuose!

Fotomedžiaga: Edvinas Jankauskas Photography