Sveiki, aš Deividas, fotografas @PROPER. photo ir CVLT narys ir tai mano Mazda Protegé5, turbut daug kam negirdėtas pavadinimas, tad Europos rinkoje galime rasti pasislėpusią po 323F 2.0i 16V Sport vardu. Savo pirmojo automobilio ieškojau ilgai, pusę metų diena iš dienos stebėjau autoskelbimus, ieškojau kažko idomaus ir vienu momentu iš nevilties vos nenusipirkau Honda Civic’o 6gen 1.6VTi, bet kai pamačiau šitą Mazdos modėlį, negalėjau atplėšt akių ir be jokių dvejonių įsigijau. Variklis neįspudingas, FS-DE 2.0l benzinas generuojantis 140 arklių ir malonų Japonišką DOCH motoro garsą. Kas padaryta išvaizdai pakeisti, tai įdėti TA-Technix coiloveriai, kurie iš esmės net nepritaikyti tinkamai mano modeliui, nes per juos teko atsisakyti galinio stabilizatoriaus.

2-Deivido-Mazda-Protegé5-Japan-Racing-JRDeivido-Mazda-Protegé5-TA-Technix-Coilover

Ratai JapanRacing JR-15 R17, priekis 8J +35, galas 9J +25 su -3,5 camber’io, padangos 215/40 SP SportMaxx. Keletas smulkmenų, tokių kaip EZ lip priekyje, trumpa antena, geltoni fog’ai blackhousinge, Nardi Mazda vairas. Ko labai norėčiau tai MSP 3.5 priekio ir AutoExe arba ChargeSpeed CS2 priekinio lip’o, bet pirmi du dalykai yra gaunami tik iš USA… 🙁 Mazda taip pat priklauso Worldwide Protegé5 klubui, savo TeamPro5 lipduką gavau, net iš pačių Havajų :D. Ateities planai būtų, tai sutvarkyti kėbulo minusus, nes siekiama clean look, daugiau drop’o (geresni coiloveriai), greitu metu bus atnaujinta išmetimo sistema, noriu Recaro tipo sėdynių, kada nors būtų gerai gauti turbo swap’ą iš FS-DET sedano versijos. Šiam kartui tiek!

Deivido-Mazda-Protegé5Deivido-Mazda-Protegé5-stanceDeivido-Mazda-Protegé5Deivido-Mazda-Protegé5

Related Posts