Šį kartą norėtumėm trumpai papasakoti apie mūsų šalies „tautomobilį“, kuris už Atlanto yra tikra retenybė. Trumpas interviu su automobilio savininku Dan`u Crosley:
Kiek laiko jau turi šį automobilį? Kaip jį įsigijai?
Automobilį įsigijau 2007 metų birželio mėnesį iš savo bendradarbio. Tuo metau dar dirbau garaže, kuriame užsiėmėme VW/Audi automobiliais ir jų tobulinimais. Šis Passat`as buvo importuotas iš Kanados (kadangi rasti Amerikoje beveik neįmanoma) kaip automobilis skirtas ardymui.
Kokie buvo tavo tikslai įsigijus šį Passt`ą?
„Class out the ass“. Norėjau, kad tai būtų vienintelis B3 Passat`as Amerikoje su oro pagalvėmis. Vėliau visa kita atsirado bemaž spontaniškai. Automobilio dažymas, kėbulo darbai… Iš tikrųjų norėjau, kad tai būtų mano daily car`as. Tiesa, dar ir dabar Passat`as man tarnauja kaip transporto priemone su kuria viskas būna pervežama. Varikliai, važiuoklės dalys, prietaisų skydeliai… Ko tik jis nematęs.
Kas tau padėjo su šio automobilio gamyba?
Pora draugų padėjo šian bei ten, taip pat mama su keletu interjero detalių, bet pagrinde šis automobilis – mano rankų kūrinys. Tiesa, užtrukau gana ilgai, nes automobilis buvo surenkamas tiesiog garažo įvažiavime, lauke. Lietus ar giedras oras, aš sedėdavau lauke ir krapštydavausi prie automobilio. Vieninteliai darbai kurie buvo atlikti kitur – automobilio paruošimas dažymui ir pats dažymo procesas.
Kaip manai, kas paskatino eiti būtent tokiu keliu?
Aš manau, kad visi OEM+ automobiliai padėjo eiti tinkama kryptimi. Visada prijaučiau tvarkingiem „OEM look“ automobiliams.
Skalėje nuo 1 iki 10, keliais balais įvertintum savo darbą?
Manau, kad 9. Beliko pakeisti pora salono detalių ir automobilis atrodys būtent taip kaip įsivaizdavau. Tiesa, visiems tiems, kurie galvoja apie automobilio tobulinimą – tai JŪSŲ automobilis. Niekada nepamirškite to. Jūs darotės automobilį SAU, o ne kažkam kitam.
Trumpa informacija apie automobilį:
1992 Passat Syncro wagon
1.8 G60 motor
Stage 4 KompressorKanada pulley kit with silencer
2.5″ cat-back exhaust with resonator removed
8-valve hidden airride system
„Mason-Tech“ Signature front struts (old style)
Airlift „MacPhearson“ rear struts (modified)
polished roof rails
‘notches’ in the frame rails for axles
15×8.5j ET11 chrome BBS RS’ (soon to be 15×9, 15×9.5)
continued bodyline down the sides of the car, through the door handle cups and gas door
umbrella holders fabricated into the front doors
Chrysler 300C Cool Vanilla paint
Hella Heckblende hatch tub
custom front grille with badge from a mk1 cabby
mostly finished tan leather interior.
Informacija: euromedian.net
Foto: Shawn Walsh, Kyle Nolin, Dan Crosley.