1969 metų “Datsun 510″ su K24DE varikliu. Turbūt kiekvieno japoniškus “oldskulus” mėgstančio žmogaus svajonė.
Būtent šis automobilis, kuris stovėjo daugiau nei penkerius metus nenaudojamas, buvo nupirktas už 500 dolerių. Kadangi automobilio kėbulas nespindėjo ir turėjo nemažai rudžių, buvo nuspręsta pasukti ne pilnos restauracijos keliu, o rat/stance. Kalkite mane prie kryžiaus, bet mano nuomone sprendimas buvo labai teisingas. Manyčiau toks automobilis atkreipia kur kas daugiau dėmesio, nei tvarkingas, restauruotas, spindintis Datsun`as.
Engine
KA24DE
OBX header
No name intake
All egr and emissions junk removed
2.5 inch straight pipe
Custom rear sump oil pan (sits 3-4 inches higher than crossmember)
Oil pick up built by Frank and Jeff from Ratsun Garage.
Wheel & Tires
14×7 -15 wrapped in 165/50/14
Suspension
True static setup:
-Shortened 280zx struts with kyb vw rabbit inserts in front
-Short tube 1969 Camaro rear shocks with d50 truck springs
No adjustments possible
Around 1/2 inch clearance
You must be logged in to post a comment.
Gražus.