Datsun B110 (sunny) senas kompaktinės klasės japoniškas automobilis, turėjęs mažo litražo variklius, galinius varomus ratus ir savaime suprantama lengvą kėbulą. Praeityje daug laurų nuskynę autosporte (smarkiai išvystytos variklių technologijos leido laimėti 1973 metais Japonijos GP) šie automobiliai, dabar beveik tapo dinozaurų likimo broliais. Tačiau, šio pasakojimo herojus dar kupinas jėgų ir pasirengęs pasispardyti Tsukubos trasoje. SS Kubo speed shop priklausantis sunny’s turi sumažintą Fairlady S30 variklio versiją. Vietoj L28 6 cilindrų, 2.8 litro variklio, šis Datsun’as turi 1.4 litro, 4 cilindrų L14 atmosferinį variklį, rafinuotą kaip deimantas ir išvystantį ~200ag (beprotiški skaičiai kaip iš 1.4 atmosferinio variklio). Taigi pridėjus šiek tiek technologiškai tobulesnių agregatų, kaip aušinimas, važiuoklės dalys ir panašiai legendinis race car’as sausį grįžo į trasą. Kaip jam sekasi važiuoti ir koks šio automobilio fenomenalaus variklio garsas galite išvysti žemiau esančiame video.