Car feature: Geltonas Pijaus MK1

Šį kartą „Car feature“ straipsniui pakalbinome ko gero tikrai ne vienam matyto ir pažįstamo geltonojo Golf MK1 savininką. Smagaus skaitymo :)


Papasakok šiek tiek apie save. Ką veiki gyvenime, kuo užsiimi laisvalaikiu?

Žodžiu net nežinau nuo ko pradėti. Mano vardas Pijus, esu iš Kauno. Kol kas pagrindinė veikla gyvenime yra mokslai, kurių liko nepilnai du kursai, toliau seka nuosavo verslo kūrimas – visgi reikia kažkaip gyvenime suktis, kad būtu už ką pavalgyti, ir golfą susitvarkyti. :D  Laisvalaikis ganėtinai paprastas, kaip ir kiekvieno jauno žmogaus.

Kelintas šis automobilis tavo autoparke? Ir kodėl akys nukrypo būtent į MK1?

Autoparkas menkas, bent jau pagal mane. Kai išsilaikiau teises, važinėjau su Opel Combo „kabluku“, kuris buvo giminių – kitaip sakant, Golfas yra pirmasis mano asmeninis automobilis. Kaip daily car‘ą turiu Nissan Micra 160sr. Kodėl akys nukrypo būtent į Mk1? Vien dėl to, kad nuo pat vaikystės šita mašina buvo mano svajonė. Prisimenu dar kai labai jaunas buvau, vartydavau VW „tiuningo“ žurnalus ir vis pamačius „pirmuką“, seilė iki žemės tįsdavo. Bet dabar ta svajonė išsipildė.

Kokie automobilio pasikeitimai per visą Mk1 turėjimo laiką ivyko? Ką naujo sužinojai apie šį modelį, ko nenutuokei iki tol?

Automobilio pasikeitimai per tuos 2 metus yra labai žyyyymūs – kartais net gėda žmonėms parodyt kokią aš ją nusipirkau… Visų pirma, tai darbai prasidėjo nuo išorės, kadangi mašina iki pusės buvo nudažyta su kažkokiais pramoniniais dažais ir dar teptuku, tai net švitrinis popierius nepadėjo. Na bet čia jau praeitas etapas. Taigi sutvarkytas ir perdažytas kėbulas, sudėta GTI važiuoklė, t.y. ventiliuojami stabdžiai su didesniais suportais, priekinis ir galinis stabilizatoriai, amortizatoriai restauruoti – bent jau kol kas.
Kas liečia išorę tai kaip ir viskas daugmaž originalu, tik uždėta GTI „lūpa“, aplink groteles raudona GTI juostelė, na ir esminis akcentas, tai „BBS RM“ 6,5j et33 ratlankiai, su geltonu viduriuku ir poliruotom palangėm.
Variklis jame atsirado tik šią vasarą. Taigi dabar turim 1.9 TDI su buvusiais 66kw, keista 96kw PD turbina, pralaidesniais purkštukais, bei kitu variklio kompu. Iki šio sezono pabaigos dar norėtųsi ir „pasičipuoti“. Po „čipavimo“ bus įdėtos kreivės ir bus galima matyti, kas per širdelė gavosi.
Apie saloną net nėra ką pasakyti, kadangi jo ten beveik nėra… Taigi kėdutės šiuo metu pilnas „Recaro“ iš mk2 GTI, „OMP“ verstos odos vairas, galas visas tuščias iki kito sezono.
Ką sužinojau naujo? Ogi nieko, kadangi jis labai paprastas.

Kaip sekasi važinėti Kauno gatvėmis? Ar daug dėmesio sulauki važinėdamas šiuo golfuku? Iš kurios lyties atstovų sulauki daugiau dėmesio?

Na, kaip žinoma, mūsų Kauno gatvės nėra labai išgirtos, bet važinėti jomis nėra tokia kankynė, kaip kitiems atrodo. Aišku, kai golf’o važiuoklė labai kieta, tai jaučiasi kiekvienas kelio sujungimas – neduok dieve netyčia pataikysi į šulinį…Bet įgūdžių stoka nesiskundžiu, todėl tokie atvejai reti. Kas be ko kenčia ir „lūpa“, ir kartais karterio apsauga. Tobulų juk nebūna.

Prie dėmesio tai jau pripratau, aišku pirmą vasarą jo buvo daugiau, bet ir šį sezoną nemažai. O kas labiau atkreipia dėmesį, net negaliu pasakyti – panelės labai plačiai ir gražiai šypsosi, o berniukai dažniausiai nykščius aukštyn kelia :D  Būna kad ir pensininkai ateina, apžiūri iš visų pusių.

Kokie ateities planai?

Ateities planai tikrai rimti, nes nesinori pasišiukšlinti… Visų pirma, tai bus lankai į galinę automobilio dalį, toliau bandysim siųstis iš užsienio siaurus metalinius buferiukus, kas be ko platesnės, 2.5j į galą ir 1.5j į priekį, palangės, o jei pasiseks – BBS RS 16“, ir kažkuris iš šiu ratų modelių bėgs į „zapaskės“ vietą. Toliau tik laikas parodys, kaip seksis viską daryti.

Galbūt turi porą žodžių skaitytojams, ar nori kažkam padėkoti už pagalbą?

Dėkoti tikrai yra daug kam, visų pirma tai Rolandui už dalis, konsultacijas ir pagalbą dirbant prie „pirmuko“, na ir kitiems draugams, kurie nepatingėjo ir prikišo rankas nebijodami darbo.

Na, o skaitytojams norėčiau pabrėžti, kad mylėkit ir gerbkit savo automobilius, kad ir kokie jie bebūtų – iš bet kokios sugriuvusios geldos visada galima padaryti kažką gražaus.

Ačiū už išsamius atsakymus :)

Už fotografijas dėkojame Linui Bučinskui