Šį kartą kalbiname Dopecars.lt senbūvį, dalyvaujantį tiek forumo, tiek gyvoje veikloje, nuo pat projekto susikūrimo. Bene trys metai davė savo vaisių ir Vygantas pasidarė sau tikrai išskirtinę Opel Vectra.
Prisistatyk kas esi ir kodėl pasirinkai būtent Vectra?
Esu Vygantas (Vyga) iš Kauno, dar mėgstu prisistatyti Sauliuku. Kolkas esu studentas, dirbantis. Mano numeris 8624***69, panelės nesnauskit. Vectra atsirado netikėtai. Kadangi buvo parduotas mano pirmasis automobilis- mk3 Golfas, teko ieškotis kitos transporto priemonės. Pusę metų buvo vartomi įvairūs skelbimai, kol galų gale atsirado ji. Minties apie šitoki automobili neturėjau, bet ji patraukė dėmesį, kadangi buvo labai pigi. Nupirkta aklai ir teko laukti mėnesį, kol ji atsidurs Lietuvoje ir galėsiu ją pamatyti. Galiausiai grįžo, o rezultatas per daug nedžiugino. Techninė pusė buvo labai gera, bet kėbulas buvo kiek prastesnės būklės.
Nieko nuostabaus, juk Opel’is. (Abu juokiasi). Kada ir kodėl prasidėjo modifikacijos?
Viskas prasidėjo maždaug po dviejų mėnesių nuo nupirkimo (maždaug 3 metai atgal), kai skelbimuose netikėtai buvo aptiktas Weitec firmos dropo komplektukas, labai geros būklės už protingą kainą. Pora mėnesių pašokinėta po Kauno duobes ir prieš žiemos sezoną viskas išimta, su mintimi, kad pavasarį viskas grįš į savo vietas kartu su padoresniais ratais. Įvyko taip kaip ir buvo tikėtasi. Užmauti nerimti, bet tuo metu ant Vectrų nedažnai pasitaikantys 17 colių ratai, sudėtas dropas. Rezutatas tuo metu buvo patenkinamas. Vėliau sekė pirmasis debiutas DopeCars forume ir facebook puslapyje su su glėbiu gerų atsiliepimų ir dar daugiau neigiamų. Vėliau buvo pridėtos rankos prie kėbulo, įvairių smulkmenų, buvo ieškoma “rimtesnio” dropo.
Bet šiam sezonui rimtai pasiruošei, Vectra pasikeitė labai stirpriai ir tapo tikrai išskirtinė. Papasakok skaitytojam plačiau, kodėl ją vadino Brabus Vectra?
Taip,didžiausias pasistūmėjimas įvyko šį pavasarį (gal tiksliau žiemą). Buvo aptiktas pakankamai retų Brabus Monoblock IV 18 colių ratų skelbimas. Ratai nebuvo geriausios būklės, todėl pats užsiėmiau juos sutvaryti. Vasarą gatvėje žmonės eidami rodydavo į juos pirštu ir sakydavo „Čia Brabus“, taip ir prilipo tas Brabus Vectra. Kiek vėliau, visai netyčia pasimaišė nemodifikuotos versijos Vectra i500 priekinis bamperis, bei Sri versijos galinis išmetimo bakelis. Ilgai nelaukus pradėta viskas ruošti krovimui ant Vectros.
Visi didieji darbai buvo atliekami UAB “PBB” (pas forumietį Br0, Babytės Garaže. Aut. pastaba.). Viską sustačius į savo vietas, gautas pasiūlymas sudalyvauti Fast Lap show off’e, kuris vyko Gegužės mėnesį. Deja paskutinę minutę pasidarė aišku, kad dropo gali būti mažoka stovint tarp kitų išpuoselėtų automobilių ir iš kart nuspręsta apsilankyt “Godlike Inc.” garaže, kur buvo negailestingai išvalcuotos arkos, kėbulas numestas maksimaliai ant žemės ir priekyje padarytas camberis, kad tilptų ratai. Kitą dieną pasirodyta Fast Lap’e. Vėliau su ja pravažinėta visą vasarą…
Tačiau viskas baigėsi, Vectra, kiek žinome, dabar yra išrengta ir vėl grįžo prie stock išvaizdos. Berods ir skelbimą kažkur matėme. Kas pastūmėjo tokiam nelengvam žingsniui?
Pastūmėjo tai, kad per tris metus savotiškai atsibodo, nors labai retai pavesdavo dėl kokio gedimo. Žinodavau, kad ryte variklis užsives ir neteks kulniuoti iki troleibuso stoteles. Be to yra sakoma kad meilė trunka tris metus. Apie tai, kas bus po Vectros kolkas nenoriu kalbėti, laikas parodys. Bet tai tikrai nebus opelis, dyzelis ir universalas (šypsosi į ūsą). Galbūt išbandysiu rwd arba galingesnį variklį.
Nuotraukos – Mariaus Šilkūno