dopecars.lt
Car feature: BMW 323ti E36/5

Šįkart šioje rubrikoje puikuojasi gana paprastas automobilis tuo labiau winter edition, tačiau su tam tikrais agregatais, kurie išskiria jį iš automobilių masės. Na compact’ai gal ne visiem patinka, tačiau compact’as su M52B25 jau yra gerai. Niekas nesitiki iš tokio (netradicinio kebulo) BMW tiek arklių „draginant“ nuo šviesaforo. Na su skerso statymu jau sunkiau, kadangi kebulas ant trumpesnės bazės stovi, tačiau greit įveikti posūkius tai netrugdo.
Šis kompaktas, jo savininkui Andriui jau yra antrasis. Pirmasis buvo raudonas su 1.6 varikliu, tas automobilis ir įžiebė meilę E36/5 kebulams.. Buvo planų apie motoro, važiuoklės, stabdžių swap’ą, bet visa tai nebuvo spėta įgyvendinti. Nes vieną dieną, kitas BMW išlindęs iš šalutinio kelio “nuskynė” raudonąjį compact’ą. Niekas rimtai nenukentėjo, bet kasko draudimas automobilį nurašė, sumokėjo visą automobilio kainą ir šiek tiek pasitaupius atsirado šis 323ti. Gana neblogas progresas nuo prasčiausios bazinės versijos iki pilniausios.
Taigi, kas gero šiame BMW.
Variklis M52B25 aka 2.5 plyta (125 kW, 245 nm) gana retas variantas šiame kebule. Varikliui lengviau dirbti padeda K&N oro filtas, šiek tiek burta išmetimo sistema bei variklio remap’as.
Važiuoklė. Sumontuoti koilai ir nudropinta iki kiek leidžia žieminių lietuviškų kelių būklė, žemo profilio žieminės padangos užmautos ant BMW oem styling 42 ratlankių sukuria gerą bendrą vaizdą.
Kėbulas „aprengas“ m-tech equipment’u (front lip’as nuimtas dėl žiemos, o priešrūkiniai žibintai dėja buvo labai patrauklūs vagims).
Salone kaip sakoma visi „kiaušai“ kurie galėjo būt E36/5 modelyje, recaro tipo odinės šildomos sedynės, 12 garsiakalbių garso sistema, antipraslydimo sistema ir panašiai…


Taigi visą tai sudėjus gauname gana smagų miesto mašiniuką. Kurį galima pavadinti ir sleeperiu, nes niekas nesitiki, jog compact’as taip gali važiuoti ir nuvažiuot.

Leave a Reply