Taigi, šį kartą norėtumėme papasakoti apie automobilį kurį vairuoja lietuvis Mantas, forumuose žinomas kaip „uksass“.
Kaip Mantas pasakojo, automobilį įsigijo prieš keturis metus, tuo metu žinodamas tik pagrindinius dalykus apie variklius ir kitas būtinas dalis. Kodėl „Honda Integra“? Niekas nežino. Galbūt į „Honda“ puse pastūmėjo draugo įsigytas „Honda Civic iVT“ su 170 arklių (apie kurį ateityje papasakosime!). Kaip ir kiekvienas tikras lietuvis Mantas įsinorėjo kažko dar galingesnio, o būtent šios „Tegros“ skelbime rašoma, kad automobilis turi apie 188 arklius! Tiesa, šis automobilis tėvų ir draugės tuo metu nesužavėjo. Paprasta, eilinė, sena mašina, kuriai dar ir detales sunku rasti. Na, bet kaip jau supratote – Manto visa tai neatbaidė.
Iškart po automobilio įsigijimo Mantas pradėjo labiau domėtis „Honda“ marke ir viskuo kas susiję su jo vairuojamu automobiliu. Kaip pasakojo, tik po poros mėnesiu supratęs ką reiškia variklio kodas, o tada iškart buvo prieita išvados, kad automobiliui iki skelbime parašytu 188 arklių dar toloka.
Gerus metus „uksass“ važinėjo su standartine Integra, tačiau viskas pasikeitė kai dėl mokslu Mantas persikėlė į Vilnių ir netikėtai gavo darbo pasiūlymą automobilių dirbtuvėse. Kaip dauguma turbūt supratote, sunku atsispirti pagundai prilįsti ir prie savo automobilio dirbant tokį darbą.
Automobilis matė daugybe „modų“. Buvo išbandomi vieni dalykai, bet po kiek laiko paaiškėdavo, kad visas darbas beveik veltui, taip buvo grįžtama prie ankstesniojo „setup`o“. Trumpai apie variklio pasikeitimus:
B18A1 – ~130ag (stock`is)
B18A1/B16A1 hibridas – ~175 ag
B18A1/B16A1 hibridas – ~210ag (CR 14.2) Varomas E85 kuru.
B20B2/B16A1 hibridas – ~190-200ag
B18C6/B16A1 hibridas – ~190ag
Na ir šiuo metu naudojamas – B16A1 su ~160 arklių po kapotu. Taip pat, tuo metu dar buvo iš naujo surenkamas B18C6 variklis. Visgi noras turėti daugiau arklių po kapotu niekur nedingo.
Tiesa, planai pasikreipė kiek netikėta linkme kai Mantas nusprendė vykti uždarbiauti į D.Britaniją. Taip jis ir jo „Honda“ atsidūrė Londone. Planas perrinkti kita varikli žlugo. Tačiau, dėl to jis per daug nesielvartavo. B16A1 variklis patikimas ir savo darbą atlieka puikiai. Planai keisti varikli niekur nedingo, tik anot jo, pasirinkimas milžiniškas ir kažką konkrečiai išsirinkti gana sunku. Realiausias pretendentas puošti šią gražią Tegra – B18C variklis. Variklis patikimas ir tikrai turėtų nemenką kaimenę arklių. Verta paminėti, kad Mantas D.Britanijoje dirba jau nebe su automobiliais, o visiškai kitokį darbą, taigi, pasikrapštimai prie automobilio liko tik mėgstamas hobis.
Na ir pabaigai pasilikom vyšnią ant torto. Automobilio išorė – tikras „JDM“ stiliaus pavyzdys. Paprasta ir švari „Honda Integra“. Turbūt daugumos „JDM“ gerbėjų svajonė. Automobilis perdažytas „Military green“ spalva (naudojama „Lincoln Navigator“ automobilių dažyme), ratai – Rota GT-3 R15 su Hankook Ventus R-S2 padangomis (195/50), buvo ir lip`as – „Charge speed“ firmos, tačiau dėl tinkamo drop`o ir netikėtai užtikusios žiemos Londone ilgai nelaikė.:) Viduje taip pat yra pasikeitimų – „Bride“ firmos sportinės sėdynės, „K-sports“ saugos diržai, „Momo“ vairas, „Skunk2“ pavarų svirtis ir dar keletas smulkmenų.
Automobilio dar laukia minimalūs pasikeitimai ir išorėje – facelift`inis priekinis bamperis ir nauja tam bamperiui pritaikyta „Chargespeed“ lūpą .
Taigi, tiek trumpai apie Manto „Honda Integra“ automobilį. Tikėkimės, kad lietuvius įkvėps šio automobilio grožis ir vis dažniau gatvėje galėsim sutikti nebe „kaimo tiuningo“ pavyzdžius, bet tvarkingus „JDM“ stiliaus automobilius!