Dyzelinė kregždė. Didesnių emocijų išgirdus šį pavadinimą nekyla, tačiau būtent šis, labai populiaraus Lietuvoje automobilio variantas turi ką parodyti. Jo savininkas Audrius Makarskas – Lietuvos automobilių žiedinių lenktynių ir sprinto čempionas, šį asfalto vyniotoją paruošė pats, laisvu laiku ir negailėdamas savo finansų.
Trumpai apie modifikacijas:
Variklis
- 2,9 litro turbodyzelinis (E46, M57D30 tipas).
- Supergreitis.lt perdaryti išmetimo ir įsiurbimo kolektoriai, alyvos dugninė.
- GARRETT GT2560V turbina.
- Didesnio pralaidumo degalų purkštukai.
- Didelis tarpinis oro aušintuvas.
- Įmontuotas alyvos radiatorius.
- Tiesioginė 76 mm išmetimo sistema.
- „Vimota chiptuning“ perprogramuotas variklio valdymas.
- Planuose — Bi-Turbo.
Transmisija
- Spec. pagamintas smagratis ir sankabos diskatorius.
- 240 mm metalo-keramikos sankabos diskas.
- Aliumininiai variklio ir pavarų dėžės tvirtinimai.
- ZF 6 pavarų greitinta pavarų dėžė.
- Radiatorius pavarų dėžės alyvai aušinti.
- BMW M3 kardanas ir M3 3,2l Evo reduktorius su 2,93:1 perdavimu.
- Sutvirtintas galinės ašies tvirtinimas prie kėbulo.
Pakaba
- „Bilstein“ coil amortizatoriai su spyruoklėmis.
- H&R sportiniai stabilizatoriai.
- M3 Evo šakės priekyje.
- Visi M3 Evo stabdžiai su metalo-keramikos stabdžių trinkelėmis.
- Armuotos stabdžių žarnelės.
- Išvedžioti variniai stabdžių vamzdeliai.
- „Wilwood“ stabdžių balanso reguliatorius.
- Ratų tvirtinimas iš varžtų perdarytas į smeiges ir veržles.
Kėbulas
- Suvirintas homologuotas saugos karkasas.
- Užvirintas liukas.
- Sudėti privalomi variklio gaubto užraktai.
- Lengvintas ir stiprintas kėbulas.
- „Andrea Motorsport“ lengvas ir tvirtas plastikinis variklio dangtis bei spec. pr. buferis.
- „Pūstos“ sparnų arkos, kad tilptų AC Schnitzer 8,5J et15 ratai priekyje ir 9,5J ar 10J et17 gale.
- Anglies pluošto durų apmušalai.
- Homologuota sportinė sėdynė ir 6 taškų saugos diržai, sietas ant lango.
- Visiškai pakeista vairo, pedalų ir bėgių rankenos padėtis ir perdavimai.
Galbūt, kai atšils orai ir bus baigti per žiemą daromi darbai, pakalbinsime savininką ir sužinosime visas naujienas.
Nuotraukos Giedriaus Matulaičio: matulaitis.lt