Šį kartą pakalbinome tikrą „Honda Civic“ automobilių fanatiką – Gediminą, geriau žinoma kaip DžiZa.

Taigi, pradžioje trumpai apie save. Ką veiki gyvenime?

Studijuoju, bandau užsidirbti vieną kitą pinigą savo “projektuojamiems” kibirėliams ir užsiimu Civicclub.lt organizaciniais klausimais.

Kodėl pasirinkai „Honda“? Nuo ko viskas prasidėjo?

Dažnai pačiam kyla tas klausimas (ypač po poros dienų praleistų besikeikiant garaže), manau labiausiai tai įtakojo, kad pats užaugau ant galinės 4Gen  Civic’o sėdynės (vienas pirmųjų “užsienietiškų” šeimos automobilių), kiek vėliau išmokau vairuoti jau su kitu 4Gen’u, o galiausiai, išsilaikęs teises ir nusivylęs keletu kitų markių, pats nusipirkau 5Gen ESi Civic’ą, kuris, praėjus ketveriems metams vis dar yra pas mane ir yra naudojamas mėgėjiškam sportui. O “veiksmas” su „Honda“ prasidėjo man prisijungus prie Civicclub.lt forumo. Pradėjo niežtėti nagai, norėjosi pačiam kažką naudingo nuveikti su automobiliu ir taip prasidėjo pirmieji mod`ai, kaip ir priklauso pradedančiajam jdm’eriui – “amber-corner’iai”, drop’as ir N1 duslintuvas. 😀

IMG_1101

Ko gero esi vienas didžiausių Civic`ų entuziastų apie kuriuos teko girdėti. Kiek turėjai šių automobilių?

Atrodo esu turėjęs 7 Civic’us – eilės tvarka – 5Gen ESi sedanas, 4Gen 1.3 hečbekas, 5Gen 1.5 Coupe, 7Gen Civic Type-R (geriausias automobilis, kokį esu turėjęs), 5Gen 1.5 Sedanas, 4Gen 1.5 hečbekas ir galiausiai 4Gen 1.6 Sedanas, kurį šiuo metu konstruoju kaip savo daily-drive’ą. Dar porą 4Gen’ų esu panaudojęs kaip donorus savo daily-drive’ui. 🙂

Kaip šiuo metu atrodo tavo garažas?

Šiuo metu mano garažas atrodo taip: 5Gen sportui, 4Gen daily (per žiemą jau beveik užsiauginęs sraigę po kapotu). Gaila, bet praeitą vasarą teko parduoti CTR’ą (7Gen Type-R), kadangi tenka daug važinėti ir automobilis nebuvo pats ekonomiškiausias. Tuo pačiu palikti jį kaip dar vieną “žaislą” – tiesiog neturiu finansų, juolab kai tai gana brangus automobilis “bombinimui”. Su ta mintim iš anksto buvau pradėjęs ieškotis kuo švaresnio kėbulo „daily projektėliui”. Beje, šiuo metu mano buvęs CTR’as važiuoja Lietuvos Ralio čempionatuose, buvusieji Utenoje vykusiame “Winter Rally” galėjo jau pamatyti jį važiuojantį. O šią žiemą atvažinėjau su 96′ Subaru Impreza (elpydžy edition 🙂 ), kol konstravom daily 4Gen’ą.

img1900d

Gal papasakotum apie dabartinių bolidų techninę pusę?

“Kovinis” – pilni homologuoti lankai,stich-weld’intas kėbulas, kiek pabombintas D16Z6 variklis (Standarte 125hp, dabar 152hp), BC Coil-overiai, camber-kit’ai priekyje ir gale, poliuretanas visur, neblogai išlengvintas kėbulas (su lankais iki 1000kg), 282mm stabdžiai, “lopšiai” vairuotojui ir keleiviui + atitinkami diržai, pora ratlankių komplektų (R888 ir BF’ai) ir taip toliau.

Detalus darbų ir modų sąrašas

4980430506_a4152ea1c7

Daily 4Gen’as – stock D16A6+maža turbo+IV kartos dujų įpurškimo sistema. Kadangi visi darbai dar nebaigti, tai skaičių pasakyti kol kas negaliu. Toliau – irgi BC coil-overiai, 262mm stabdžiai. Idėja – sąlyginai komfortiškas, ekonomiškas, bet smagiai važiuojantis old-school kibirėlis, kuris po variklio darbų šį pavasarį sulauks ir šiek tiek “Stance’o”.

Detaliau apie jį

img1698i

Kas pastūmėjo išbandyti automobilių sportą? Kiek atsimenu, jau teko apturėti ir pirmąją avariją „FastLap“ lenktynėse?

Su sportu viskas pradėjo rištis 2009-ųjų metų gale. Mano sedanas “nuėjo” į sportą kažkaip savaime, teko prieš tai ilgą laiką laukti, kol bus sutvarkytas jo kėbulas, po to dar ilgiau perrinkinėti jo variklį ir laukti dalių, tad norom, nenorom teko susirasti kitą automobilį kasdieniniam važinėjimui. 5Gen’ui atsistojus po visų darbu ant ratų, kilo mintis išbandyti jį mėgėjiškame auto sporte, taigi iki tol ilgai rinktos visos retos salono dalys buvo išimtos ir parduotos ir po truputį vienas po kito “daily” modai virto labiau orientuotais į sportą.

Po viso to, 2009 metais buvau porą kartų nuvažiavęs į Kačerginės Nemuno žiedą, o po žiemos, 2010-aisiais jau pradėjau aktyviau ruoštis pirmajam „FastLap“ etapui, kur ir turėjau nuotykį su raudonuoju Golf’u. Beje, turiu pridurti, kad ketvirtajame praeitų metų „FastLap“ etape nei vieno golf`o neatakavau. 😀

Kokie pačio ateities planai? Gal kažką papasakotum apie „CivicClub“ klubo planus šiems metams?

Ateities planų visada yra. Visų pirma norisi baigti savo daily turbo projektėlį ir šiemet pabandyti su koviniu išvažiuoti iki Bikernieki trasos Latvijoje. O tolimesnei ateičiai? Supercharged K24 in a CRZ. 😀

O dėl Civicclub.lt, tai labai norisi išjudinti visą veiklą. Senoji valdžia stokojo entuziazmo, dėl ko rudenį Civicclub’as ir buvo perduotas visiškai naujai komandai. O šiemet žadame rengti ne vien tik į sportą, bet ir labiau į auto kultūrą orientuotus renginius.

priepo 4980430506_a4152ea1c7 dsc3905j img1082v 58677151231901571605100 P1090734