Kaip ir buvo žadėta, postas apie kauniečio Karolio e30. BMW – labai populiari automobilių markė, tačiau pusė sutinkamu mūsų gatvėse yra drakonai, ir kuo toliau, tuo sunkiau darosi rasti gražų, nesugadinta trečiuką. Kaune jų aptikome netgi ne vieną. Šianakt vieną iš jų ir aprašysime. Uždavėme šoferiukui Karoliui porą klausimėlių į kuriuos jis mums mielai atsakė ir išsamiai nupasakojo savo chuligankės praeitį bei ateities planus.
Variklis
Standarte buvo 1,6 be ipurškimo, karbiuratorius. Po auto pirkimo buvo idetas m42b18 variklis, tačiau po kelių bandomųjų pravažiavimų pakeistas į šiek tiek nestandartinį m20b25. M20 buvo nupirktas iš žmogaus, parsivariusio e30 coupe 325i iš Vokietijos. Pirkau variklį beveik visą išardytą. Susidėjau, užkuriau, pralėkiau ir nenusivyliau. Standarte: 125kw 170ag ir 220nm. Variklis nesenai perrinktas pilnai, idėtas sportinis velenėlis, dar vadinamas Shrick. Pakeltas suspaudimo laipsnis, atitinkamai sureguliuota oro srauto matuoklė, padidinti įsiurbimo kanalai, nupirkta daug kitų dalių varikliui: žvakes, purkštukai, ir .t.t. Po kapotu norėjosi viską padaryti kuo orginaliau (visus tvirtinimus, laikiklius). Radiatorių, labai retą, seną 325i gauti buvo sunku, bet gavau. Kelias savaites teko palaukti kol atkeliaus dalys. Viskas nudažyta, sutvarkyta. Variklio skyriuje iš pirmo žvilgsnio kaip gimęs 325i . Gautas originalus dviejų vamzdžių (standartinis m20) išmetimas.


Salonas:
Salonas, iš gamyklos buvo šviesus, su šviesios odos durų apmušimais ir kilimais. Dabar kilimas, stogas, galinė palangė juodi, duru apmušimai – juoda oda. Retos sėdynes iš iS’o… Vairas – M-tech 1.



Išorė:
Visa standartinė. Nuo pirkimo pakeista: buferiai, nes buvo šiektiek korozijos( dabar lediniai), lempos ( priekinės lešinės, ateityje bus tamsintos)… Ateityje reikia butinai perdažyti nauja raudona Fresh spalva.. Uždėti kitą originalų, bet naglesni front lip’ą, bagažinės M-tech1 spoileriuką.


Važiuoklė:
Ratai: Buvo BBS RZ R15, OZ alpina R15 , o dabar R15 skardinukai platinti iki 9j, ET 0. Padangos Toyo proxes 195/45.
Reduktorius – mažasis su 3.91 perdavimu, blokuotas 100% . Priekinės, galinės spyruoklės, amortizatoriai – ypatingai žemi ir kieti!
Stabilizatoriai – storiausi ( jei pas e30 M3 stovi 19mm priekinis stabilizatorius, tai čia 21mm )
Gale – diskinės šakės, stori pusašiai nuo touring’o. Vairo stiprintuvo nėra, dėl to, kad taip maloniau vairuoti ir jausti mašiną
Pavasarį turėtų keistis ratų spalva, tačiau Karolis mums neatskleidė į kokią būtent. Nors išdavė, kad galbūt tolimoje ateityje atsiras BBS RS

Related Posts