Dopecars vienyja skirtingų markių automobilius, vieni jų pasižymi galios modifikacijomis, kiti – labiau nestandartine savo išvaizda. Šiandieną jums pristatysime vieną iš pastarųjų automobilių. Tai mažas miesto automobiliukas, turintis 1.4 tdi širdį, tačiau nepaliekantis abėjingų gatvėje, sukeliantis šypsenas ir priverčiantis atsisukti. Kalbame apie dopecars.lt forumo senbuvo Giedriaus vairuojamą Seat Arosa, kurios pasikeitimus nuo pilko automobilio iki dabartinio vaizdo galėjome stebėti autoriaus temoje forume.
Papasakok trumpai apie save. Ką veiki gyvenime?
Esu 23 metų Giedrius iš Panevėžio, dirbantis studentas. Kadangi didžioji laiko dalis yra skiriama mokslams, likusi – darbui, laisvalaikiui lieka mažai laiko. Automobiliais domiuosi jau nuo 15 metų, daugiausiai dėmesio skiriu Audi markės automobiliams, nors mano autoparke jų buvo visokiausių, pradedant nuo Peugeot 306 ir baigiant Toyota Rav4.
Kodel pasirinkai šį auto?
Tiesą sakant – į šį klausimą ir pats niekada nežinojau atsakymo 🙂 Širdyje esu tikras Audi markės gerbėjas, o ypač B2 modelio, todėl mano autoparke stovi dar dvi audi B2. Maždaug prieš 2 metus pardavęs tuomet kasdieną eksplotuotą Audi markės auto žiūrinėjau skelbimus. Į akį krito mažas, pilkas, standartinės komplektacijos Seat Arosa markės automobilis. Jau po poros valandų jis stovėjo mano kieme. Ekonomiškas, 2001 metų gamybos, 1.4 tdi variklį turintis Seat Arosa jau antrus metus man tarnauja kaip kasdienis miesto automobilis.
Kokie pakeitimai atlikti šiam automobiliui?
Nupirkęs Arosa iškarto supratau, kad mano rankose ji nebus standartinės komplektacijos ir išvaizdos.Visų pirma buvo užsakyta TA Technix 60/40 amortizatoriai su žeminančiomis spyruoklėmis, Lemforder stabdžių diskai ir Feredo stabdžių kaladėlės. Tada sekė kėbulo darbai, lempos apklijuotos plėvele, nuo priekinių grotelių pašalintas Seat ženklas ir dar kelios smulkmenos. Galiausiai paskutiniai štrichai: po ilgų ieškojimų įsigyti BBS RM ratlankiai ir labai retas, pilnai odinis, Seat Arosa salonas. Šį pavasarį automobiliui planuojama sumontuoti reguliuojamo aukščio amortizatorius bei planuojama atlikti nedidelį galios padidinimą.
Kaip gimė mintis jį apipavidalinti camo stiliumi?
Viskas prasidėjo nuo to, kad stogas, renkenėles ir veidrodėliai buvo apklijuoti šachmatų lentos raštu. Kodėl šachmatų? Ko gero todėl, kad juodų ir “karboniniu” automobilinių stogų gatvėse jau pilna. Po kiek laiko sekė pilnas mašinos apklijavimas… Galvoje buvo mintis apklijuoti juoda matine plėvele, bet kuomet atidžiau apsidairiau savo mieste supratau, jog Panevėžyje juodos spalvos matinių automobilių buvo pakankamai daug: nuo senutėlių Mazda 121 iki naujų 7 klasės BMW. Tuomet nusprendžiau, kad rinksiuosi išskirtinesnius variantus. Po ilgų svarstymų gimė idėja, kad Lietuvos gatvėse dar nėra camo stiliumi apipavidalinto automobiliuko ir tai puikus variantas apipavidalinimui. Šią mano idėja įgyvendino kompanija “Reklamos Erdvė” ir už tai esu jiems dėkingas, nes tuo metu daugiau niekas nesiėmė padaryti mano užsakymo.
Kaip į šį auto reaguoja praeiviai gatvėje?
O kaip gali reaguoti į nestandartinį automobiliuką? Jis patraukia visų dėmesį ir gerokai išsiskiria iš pilkos masės. Ko gero, kad Seato nuotraukų po šios vasaros jau turi ne vienas prie jūros buvęs poilsiautojas, nes praleidus kelis savaitgalius pajūryje Arosa buvo dėmesio centre ir sulaukė daug fotoblyksčių 🙂
Palinkėjimai, padėkos
Ačiū visiems įvertinusiems ir kritikavusiems šį automobilį. 😉
Palinkėjimas – niekada nekreipkite dėmesio ką šneka kiti, darykite automobilį taip, kaip jums patinka.
Dopecars komanda dėkoja Giedriui už pasakojimą, o taipogi justusFOTO už vaizdinę medžiagą.