Po žiemos miego į gatves išriedės daug tikrai šauniai atsinaujinusių automobilių, vieni pasikeitę mažiau, kiti daugiau, bet kad ir kokie pasikeitimai bebūtų – jie labai džiugina ne tik automobilių savininkus, bet ir kitus automėgėjus. Juk visuomet šaunu gatvėje pamatyti išskirtinį automobilį, o ypač, jeigu esi apie jį skaitęs interneto portaluose o dabar turi galimybę jį apžiūrėti gyvai.
Šiandieną pakalbinome Dopecars forumietį Deividą, žinomą niku smiD. Neseniai įsigytas BMW E30 m10b18 forume buvo pristatytas pilnai stock išvaizdos, o po žiemos naująjam sezonui smiD palepino šį trisdešimtuką tikrai gražiu fitmentu. Rodos, kardinalių pasikeitimų čia nepadaryta, tačiau tinkamai parinkti ratlankiai ir važiuoklės elementai pritrauks ne vieno praeivio dėmesį.
Žiemos metu chulis miegojo šiltu miegu garaže, o tuo metu rinkausi visus reikalingus žaislus dabartiniam vaizdui gauti (tik ratus turėjau nusipirkęs iš anksčiau). Kadangi pati mašina yra gerai išlaikyta, tai nusprendžiau, kad darysiu viską tvarkingai. T.y. nebus jokių pjautų spyruoklių ir t.t. Iškart gryžęs iš JAV rugsėjo pabaigoj paieškas pradėjau nuo ratų. Po mėnesio su trupučiu buvo rastas Remotec A ratlankų skelbimas (priekis 8J ET 18, galas 9J ET 14).
Kadangi ieškojau būtent mesh stiliaus ratų, nedvejodamas važiavau pirkti. Tiesa, ratlankiai buvo 5 skylių, todėl buvo nuspręsta gaminti adapterius jiem uždėti. Tik atėjus vasario mėnesio pabaigai buvo pagaminti 1,9 cm adapteriai iš 4×100 į 5×120 skyles, po kurių priekyje ET gavosi -1 su 8J, o gale -5 su 9J. (Ratlankius restauravau pilnai – buvo vežami išlygint, nusmėliuoti, tada atpoliruotos palangės ir tada nudažyti milteliniu būdu). Po ratlankių nupirkimo sekė r16 195/40 padangų paieškos. Galvojau, jog užtruksiu ganėtinai ilgai ir jas rasiu paskutines, tačiau visai greit atsirado vienintelis naujų padangų skelbimas su būtent tokiom išmierom kokių aš ir ieškojau. Padangos buvo Šiauliuose (aš Kaune), tačiau pasisekė, jog kaip tik kitą dieną pardavėjas važiavo į Kauną, todėl visai greit, be jokių papildomų išlaidų, jos jau buvo pas mane.
Kas liečia važiuoklę, tai buvo užsakomi coilai ir reguliuojami atraminiai. Lyg ir viskas, daugiau nieko lyg ir nedariau, buvo pakeistos dar smulkmenėlės visokios, tokios kaip stabdžių kaladėlės ir kiti “einami” dalykai. Ir prieš porą dienų buvo viskas sukrauta ( ačiū Karoliui už pagalbą). Ai, dar dedant viską, taipogi buvo išvalcuotos ir galinės arkos. Galutiniam variante viskas sutilpo puikiai ir esu labai patenkintas rezultatu! O vasarą šio E30 laukia variklio keitimas iš m10b18 į m20b25.
Nuotraukos: smiD foto