Niekam ne paslaptis, kad daugelis auto entuziastų turi silpnybę gražiems ir retiems ratlankiams. Kaip bateliai moterims, taip mums ratlankiai – jų niekad ne bus per daug. Mūsų forumo bendramintis ir senbuvis Ignas pavasarį pasitiko kaip reikalas atsinaujinęs, prie jo BMW E34 M5 atsirado ir rimti ratlankiai, plačiau apie juos jums papasakos pats Ignas:
Čia mes turime originalius AC Schnitzer Racing Type II ratlankius, ganėtinai nekuklaus dydžio – R19, tačiau ganėtinai kuklių pločių – priekyje 8.5J, o gale 9.5J. Tad jiems epitetas, mėgstamas daugelio autogido ir skelbimų tinklapių dalyvių, “retas” tinka kaip niekam kitam – net internete sunku rasti pavyzdžių tokio skersmens šių AC Schnitzer’ių, ką jau bekalbėt apie parduodamus bei jų kainą. O jų atsiradimo istoriją galima prilyginti fortūnos šypsenai. Besižvalgydamas po facebook’ą netyčia pamačiau parduodamą BMW E39, kuris ir buvo apmautas šiais ratais. Mintyse šmėstelėjo “Pabandyti paklausti, ar neparduotų ratų atskirai? Why not “. Susirašiau su savininku, porą bandymų prikalbinti pardavimui, tačiau atsakymas buvo vienas ir tas pats – “Ratai parduodami kartu su mašina. Jei pirkėjas nenorės ratų – galėsiu pranešti tau”. Tokia gaida ir palaidojau aš juos, nieko nesitikėdamas … tačiau! Prabėgus geram mėnesiui, kai aš Schnitzer’ius jau buvau visiškai pamiršęs, gaunu žinutę, kad mašina parduota ir ratai liko garaže. O išgirdus ir kainą, sekančios dienos vakare iš Vilniaus laukė kelionė link pajūrio. Kelionė sėkminga, pirkinys dar sėkmingesnis, šypsena iki dangaus ☺
Pradėjom ruoštis sezonui, nusipoliravom, nusidažėm, pagalvojau, reikia liaudžiai parodyt, ką šiemet užsimausiu, todėl sugalvojom pasifotografuot, ir ne garaže ant grindų, o truputį įdomiau .. puikiai tiko Vilniaus centras! Išsikrauni dėžes, sustatai ratus, fotografuoji, susikrauni viską atgal, važiuoji kitur. Tikriausiai atrodėm, lyg kokį socialinį eksperimentą darydami, tačiau .. ko gi nepadarysi dėl gero kadro. O žvilgsnių tikrai buvo, nemažai vyriškių laužė kaklus eidami pro šalį. Pripažinkim – ne kiekvieną dieną pamatysi ratlankių fotosesiją Vilniaus senamiestyje
Toliau sekė “mierka” .. Uždėjom, pažiūrėjom – vaizdas yra. Vienintelis, na, gerai, du dalykai, neduodantis ramiai miegoti naktimis – per plačios priekinės padangos ir galinės arkos, kurios dar vokiečio savininko atbulomis rankomis buvo išvalcuotos ir išpūstos į išorę, todėl dabar atrodo, kad galinių ratų plotis būtų ne daugiau kaip 7.5J… Bandysim taisyt padėtį. Šiam sezonui “rastafkės”, o kitam… kas ten žino, gal kiaulė taupyklė sukvailios ir atsiras platesnės “palangės”. Visgi tokie AC Schnitzer’iai pasitaiko ne kas dieną, todėl bandysim juos išbaigt iki tobulumo. Žinoma, nebent fortūna nusišypsos antrą kartą ir surasim ką nors dar rimčiau, kas būtų tikrai sunku. Žmonės sako “ Per dideli, per dideli tie ratai E34’tam, karieta”. Ne dydis svarbu (yeah, said no women ever), vaizdą galima išgauti tiek su R16, tiek su R19, svarbiausia – pateikimas. O būtent pateikimas ir būna didžiausia užduotis norint padaryti įspūdį. Kol kas tuo pasigirti negaliu, bet bandysim tobulėti. Svajonių ratlankiai? Nežinau, neturiu vienų vienintelių. Trumpai drūtai – svajonės keičiasi lygiagrečiai su šių dienų oro sąlygomis Lietuvoje.
Fotomedžiaga: Igno P. asmeninis archyvas ir Žilvinas D. www.zdautomotive.lt