Puikus metas atsipūsti nuo vasariško karščio bei paskaityti straipsnį apie išskirtinį automobilių entuziasto Algio Ople Astra Coupe Bertone. Raudonos spalvos coupe išties patraukė mūsų dėmesį, todėl nieko nelaukę susisiekėme su automobilio savininku bei susitarėme dėl automobilio apžvalgos. Neveltui sakoma, kad geriau vieną kartą pamatyti, nei dešimt išgirsti, todėl forumiečio Augiss padedami gavome ir fotomedžiagą, už tai esam jam labai dėkingi. Taigi, nieko nelaukę susipažįstame su Algiu!
Prisistatyk kas esi ir kuo užsiimi gyvenime?
Laba, esu Algis iš Vilniaus. Jau nuo vaikystės domiuosi automobiliais, tad hobis tapo profesija, šeštus metus dirbu automobiliu dažytoju.
Opelį įsigijau visai netikėtai… Iš ankščiau buvau visai kitos markės fanas, tad opeliais niekada ir nesižavėjau, bet buvo kaip buvo ir pradėjau ieškoti astros… Būtent coupe modelio neiškojau, nes tuo metu, kai jį pirkau, šis kėbulo tipas buvo gana brangus. Po 3 savaičių paieškų po visą Lietuvą, nusivylęs ir nieko nenupirkęs, važiuodamas namo visai netikėtai aptikau šį Astra Coupe modelį, taip jis ir atsirado mano kieme.
Ar pirkai jį stock? Kokias modifikacijas atlikai šiam automobiliui?
Mašina buvo pilnai stock komplektacijos, tik su standartinias Bertone pagražinimais. Kadangi jau prieš perkant Astra žinojau ko iš jos noriu – buvau maždaug suplanavęs kas iš jos bus daroma. Visų pirma nudažiau mašinos stoga juodai. Po to, greičiausiai kaip ir daugumai, sekė ratai ir žeminančios spyruoklės, bet to buvo negana…
Šiai dienai yra sumontuoti HR coiloveriai, Borbet T modelio ratai, OPC apdaila, šiokia tokia Irmscher apdaila, perdarytas salonas, perdažytas kėbulas su pakeista spalva ir sudėta “pikta” muzika.
Žinoma yra ir kitų gamintojų apdailų šiam modeliui, bet niekada nebuvau “drakonu” šalininkas, tad teko rinktis iš gerokai kuklesnės rinkos. Šio automobilio variklis, mano nuomone, yra silpniausia šios mašinos vieta, standartinis 1,8 litro 92kw plerpalas, kurio per akis važinėti mieste.
Ateities planai?
Planų yra labai daug, bet viskas priklauso nuo finansų… Mintys vis sukasi apie swap’ą į ne opelio variklį… O iš smulkesnių planų: perdaryti durų apdailas, padaryti podiumus garsiakalbiams, padaryti juodas lubas ir, žinoma, surasti geresnius ratlankius.
Kokius automobilius turėjai anksčiau ir kuris labiausiai tau patiko?
Automobilių aš turėjau gana nemažai, nuo smagiausio Ford Escort RS Cosworth iki Opel Vectra universalo. Žinoma – buvo ir tarpinių variantu, kurie nebuvo mano rankose ilgai, tokiu kaip BMW 325, Opel Carlibra Turbo, Ford Escort RS 2000.
Ar daug tokių automobilių kaip tavo Opel Astra Lietuvoje?
Opel Astra yra gana dažnai sutinkama mašina, daugiau žinoma, kaip studentų arba pensininkų transporto priemonė…
Tuo metu, kai aš įsigijau šį Coupe, tai buvo iš ties retas modelis, kuris ir dabar nėra labai dažnai sutinkamas keliuose.
Ką manai apie Lietuvos autokultūrą?
Lietuvoje auto kultūra pradėjo augti ir labai sparčiai keistis į gerają pusę. Keliuose atsiranda vis daugiau gražių ir vienaip ar kitaip perdarytų mašinų, o tas yra iš ties labai smagu.
Visiems auto kultūros entuziastams norėčiau palinkėti niekad nenuleisti rankų, daryti tai kas jiems patinka, neatsižvelgiant į kartais kandžias kitų žmonių nuomones… Visada yra geriau kažką daryti, nei nedaryti visai nieko.
Už fotomedžiagą dėkojame dopecars.lt forumiečiui Auriss.