Nepaisant to, kad esame tinklapis apie automobilius, nusprendėme, kad tiesiog privalome jums papasakoti apie šiuos motociklų entuziastus – PETERS DOG Cycles. Jų hobis labai panašus į automobilių entuziastų, jie taipogi vakarus praleidžia garaže konstruodami, o būdami darbe neretai mintimis persikelia prie savo kuriamų motociklų bei apgalvoja kiekvieną modifikuojamą detalę, ieško naujų formų bei patobulinimų. Užsienyje custom tipo motociklai nėra naujiena, o Lietuvoje gatvėje pamatyti Cafe Racer ar Bobber stiliaus motociklą – retenybė. Džiugu, kad PETERS DOG Cycles komandos nariai, Gediminas ir Gytis, mielai sutiko mums papasakoti apie jų aistrą konstruoti ir modifikuoti motociklus.
PETERS DOG Cycles – kas tai?
Sunku įvardint kas tai, turbūt teisingiausias apibūdinimas būtų – bendraminčiai, draugai su vienodais tikslais ir siekiais. “Customaizeriai” gal dar anksti save taip vadinti, nes motociklai ir jų “customas” tai tik smagus hobis, nors žinių jau sukaupėm nemažai ir projektai darosi įdomesni.
Daug kam kyla klausimas: – PAVADINIMAS?!WTF?! Atsakymas paprastas: viskas prasidėjo garažų masyve, kuris randasi vienam iš Kauno gyvenamųjų rajonų – Petrašiūnuose, šiek tiek paieškojus prasmės tam pavadinime ir gavosi Peter‘s Dog Cycles.
Kada atsiradote ir ką suvienyjote?
Prasidėjo viskas 2014 m. pavasarį, žiauriai reikėjo kažko ant dviejų ratų, krosiniai motociklai atrodė baisoka (dabar jau nuomonė smarkiai pasikeitė), britvos – kur čia nulėksi??? Čioperiai – amžius ne tas…. Cafe racer, brat, bobber – gražu, unikalu, įdomu. Taip ir gimė, taip ir prasidėjo…. tas apie ką mes dabar kalbam. Negaliu to pavadint suvienijom nes tokių, kurie “palindę“ po šiuo pavadinimu kolkas yra tik trys, bet turim didesnį uždarą “grupsą“ “RIDE IN KAUNAS“ o čia jau “chebros“ turim apie 40, visi vienaip ar kitaip susiję su cafe racer, brat, bobber tipo motociklais. Kažkas jau konstruoja ne pirmą ir ne antrą, kažkas planuoja, kažkas dalinasi patirtim, o kur dar bendrų pasivažinėjimų planavimas, įgyvendinimas ir t.t.
Ką veikiate darbo metu ir ką laisvalaikiu?
Darbai, kuriuos dirbam, su motociklais nieko bendro neturi, bet technika tikrai nėra svetima. Automobiliai ir pasikrapštymai prie jų nebuvo didelė naujiena jau nuo senai, o motociklai tai tik mažesnės “kopijos“. Dalis laisvalaikio ir skiriama toms mažesnėms “kopijoms“, bet tai toli gražu nėra visas gyvenimas.
Kaip gimė mintis modifikuoti motociklus?
Pagrindinis motyvas turbūt buvo turėti tai kas yra unikalu. Čia ir buvo varomoji jėga. Kiekvienas motociklas gali turėti “nukopintų“ įdėjų, bet dviejų tokių pačių vargu ar surasi 😉 Kitas esminis dalykas, kad visi “custom“ motociklai yra gana brangūs – tai kodėl nepabandyt pasidaryt kažką pačiam.
Kokiuose renginiuose jums teko dalyvauti?
Renginiai… Kažko kas būtų skirta būtent custom motociklams dar neteko aplankyt, bet kiekvienas pasivažinėjimas su bendraminčiais tai kaip renginys. “Tokių“ motociklų kultūra pas mus dar labai jauna, bet stengiamės, kad kuo daugiau apie tai sužinotų, pamatytų ir susidomėtų.
Ar Lietuvoje daug jūsų pasekėjų?
Sunku kalbėt Lietuvos mastu, bet Vilnius ir Kaunas turi nemažą kiekį pasekėjų, būtų labai smagu surinkt visus į krūvą, geras “balaganas“ gautūsi. Dar vienas pastebėjimas, kad labai unikalūs ir įdomūs žmonės domisi šiais motociklais, bendravimas su jais – vienas malonumas.
Kokius projektus turite ir ką šiuo metu konstruojate?
Peter‘s Dog Cycles turim keturis baigtus projektus: Honda CX500, Honda CB400, Honda CB550, Suzuki GSX750 AE.
Honda CB550 K3 77′
Pilnai išrinktas ir visos metalinės detalės nusmėliuotos ir nudažytos milteliniu būdu. Perrinkti priekiniai amortizatoriai. Pakeistos padangos. Galinė rėmo dalis gerokai sutrumpinta ir pagaminta nauja sėdynė. Visa elekrtrinė dalis patalpina po sėdyne. Išmestas oro fitras ir vietoje jo sumontuoti atskiri filtrai. Atsisakyta gremėzdiškų posūkių bei galinės lempos, vietoje kurių sumontuoti gerokai kuklesni ir mažesni, siekiant suteikti motociklui lengvumo. Pilnai perrinktas variklis, pakeisti pagrindiniai bei švaistikliniai indėklai, variklis perdažytas juodai. Siekiant suteikti sportiškesnį vaizdą buvo atsisakyta originalaus vairo, vietoj kurio sumontuotos dvi nepriklausomos rankenos “clip-on’ai”. Na ir bakas, stengiantis išlaikyti klasikinį vaizdą, buvo padengtas plėvele su HONDA užrašu. Techninės charakteristikos: 36kw 550cc 160kg ir nuo 0 iki 100 km/h per beveik 3s.
Suzuki GSX 750 AE modifikacijos: perdaryta galinė remo dalis (nupjauta ir privirinta nauja konstrukcija), perdaryta sėdynės forma ir pervilkta Alcantara medžiaga. Visa krūva detalių perdažytos – tiek paprastuoju, tiek milteliniu būdu. K&N pralaidesnis oro filtras. Išmetimas – perdarytas ir pakeistas išmetimo bakelis. Nedegios medžiagos juosta apvyniotas visas išmetimo kolektorius ir išmetimo vamzdis iki bakelio. Nauji, mažesni posūkių signalai ir galinė lempa. Naujas vairas, rankenos, galinio vaizdo veidrodėlis. Pritaikytas naujas mažesnis skaitmeninis spidometras ir tachometras. Jau nekalbant apie naujas žvakes, akumuliatorių, padangas, tepalus. Vožtuvų reguliavimas ir karbiuratorių sinchronizavimas. Tiek tų darbų ir patobulinimų. Galios charakteristikos jei ir pasikeitė tai turbūt minimaliai dėl oro filtro ir išmetimo, tačiau pagal dokumentus turėtų būti apie 63 kw 😉
O šiuo metu konstruojame: Yamaha Virago XV750 ir Triumph Thruxton 900.
Stengiamės nebūt pasislėpę ir darbų eiga dalinamės tiek Peters Dog Cycles Facebook‘e tiek Instagram‘e, turbūt geriau kelios nuotraukos negu 100 žodžių 😉
Koks galingiausias laiko, galios arba finansų atžvilgiu, projektas buvo atliktas?
Manau, nesumeluosiu, bet projektas, kuris daromas dabar ir bus TAS su visom išvardintom savybėm – tai YAMAHA XV750, kur orginalaus motociklo lieka tik variklis, galinis ratlankis ir galinė šakė, viskas kitas modifikuota, pritaikyta arba pakeista į naujas dalis.
Kokia PETERS DOG Cycles vizijo po 10 metų?
10 metų, savaime aišku subrendę ir nenusisukę sprandų, vis dar besidomintys motociklais, skleidžiantys geras emocijas, egzistuojantys, motyvuojantys ir gal uždirbantys iš taip nekaltai atsiradusio hobio 😉
Dopecars.lt komanda dėkoja PETERS DOG Cycles už šaunų pasakojimą, linkime jiems sėkmės esamuose projektuose bei daug naujų, dar idomesnių ir galingesnių projektų. Tikimės ateityje juos dar ne kartą pamatyti savo tinklapio rubrikose 😉 Už fotomedžiagą dėkojame Žilvinas Drevinskas Automotive.