BMW E30 turi didelį būrį fanų visame pasaulyje, taip jau nutiko, kad šis automobilis pavergė daugelio BMW markės automobilių entuziastų širdis. Ne išimtis ir Lietuvos automobilistai, jų tarpe E30 yra populiarus ir vertinamas tiek stock komplektacijos, kaip ateities kolekcinis automobilis, tiek modifikuoti BMW E30 , kurie neretai sutinkami drift ar kitose autosporto šakose. Tiesa, pastaruoju metu gatvėje pamatyti tvarkingą BMW E30 jau pasitaiko rečiau, tačiau vieną iš tokių gražuolių jums šiandieną trumpai pristatysime.
Šio BMW E30 325 Alpina savininkas, Ergaras, mums atsiuntė atliktų darbų sarašą, o Edvinas Jankauskas Photography pasidalino fotomedžiaga, dėkojame jiems už tai!
Edgaro komentaras: tai 1990 metų gamybos BMW E30 325i m20b25, jį turiu jau 8 metus, buvo nupirktas nuo tralo atvykusio iš Vokietijos, esu jo vienintelis savininkas Lietuvoje.
- Mtech 2 kėbulo apdaila.
- Alpina 159 priekinis buferio pažeminimas.
- Alpina keturių stipinų vairas.
- Alpina bėgių perjungimo svirtis.
- Tamsinti priekiniai žibintai.
- Žibintų apiplovimas.
- 17 colių Alpina ratlankiai.
- Koni reguliuojamo kietumo amortizatoriai.
- Weitec žeminančios spyruoklės.
- Spyruoklių atraminės lėkštutės nuo BMW E90.
- 3.91 LSD
- 308 mm stabdžių diskai priekyje, 294 mm stabdžių diskai gale.
- Atidarinėjami galiniai langai.
- Friedrich Motorsport išmetimo kolektorius.
- Scorpion” išmetimo sistema.
Ateities planai: nupirkti likusius Alpina atributus, tiek išorės, tiek salono.
Fotomedžiaga: Edvinas Jankauskas Photography