Neseniai su jumis pasidalinome šauniu video, kuriame mūsų draugai PER4M MEDIA įamžino Daumanto VW Golf MK2 Turbo Syncro riedantį Vilniaus gatvėmis. Video susilaukė daug peržiūrų ir susidomėjimo, todėl tikime, kad jums bus išties idomu apie šį MK2 sužinoti kur kas daugiau! Tesime savo pažadus ir kalbiname Deividą mūsų Car Feature pasakojime. O jei tu irgi vairuoji išskirtinį automobilį ir nori jo istorija pasidalinti su mūsų skaitytojais – rašyk mums elektroniniu .
Prašau prisistatyk mūsų skaitytojams?
Sveiki, esu Daumantas iš Vilniaus. Man 25 metai, vairuoju paprastą Volkswagen MK2 Golf’ą.
Ką teko vairuoti prieš tai ir kaip šis VW Golf MK2 pateko į tavo rankas?
Mano pirma mašina buvo Mazda 323f (bg) , toliau buvo dar pora VW MK2 Golf’ų, o kas dienai naudoju Nissan Note.
Nuo ko pradėjai modifikacijas?
Turbūt kaip ir visi pradėjau nuo pripjautų spyruokliu ir neva “krūtų” ratų kurie buvo nieko neišsikiriantis ir jų buvo pilna visur 😀 . Jei kalbant kas įtraukė į visą šitą kultūrą tai būtų Lowrider.lt kolektyvas, kuris labai šiltai ir maloniai priimdavo naujus žmones į meetus ir salyginai buvo kaip pavyzdys į ka lygiuotis, nuo to laiko kažkaip dropinta važiuoklė tapo jau įaugus į kraują.
Su kokiais sunkumais teko susidurti modifikuojant, atliekant darbus?
Sunkumų buvo ne vienas ir ne du: pradėjus rimčiau modifikuot ir lyst i variklio skyrių , po pirmo
sezono su turbina pasikeičiau variklio bloką, dar pamenu per pirmą programavimą nupūtė tarpinę,kuria draugąs padėjo pakeist dar tą pačia dieną. Vieni rimtesnių sunkumų, jei galima taip įvardint, buvo Syncro važiuoklės pritaikymas į mano kėbulą, kuris nebuvo pritaikytas turėti Syncro važiuoklę, nes skiriasi tunelis, skiriasi bagažinės skarda, bakas ir dar daug kitu detalių.
Pilnas modlistas?
Labai nesiplėsiu ir visų smulkmenų ir “varščiukų”, kaip daugelis, nerašysiu 🙂
– Syncro važiuoklė
– 9a variklis
– G60 stabdžiai
– td05hra-16g6-9.8T Turbina
– 850cc purkštukai
– HKS bov
– OZ Vega 2 dalių ratai : R15 all round 9,5J su 195/50 gumom
– Voomeran Fender flares
– OMP Trs Seats 2x
– Sabelt 3” 6 tašku diržai
– Defi Advance ZD dashboardas
Kiek galios turi šis Golf MK2 ir ar tai jo riba? Ar sieksi daugiau?
Dėl galios… prieš 2 metus, kai pirmą kart išvažiavau su turbo turėjau 200ag, kitą sezoną su 250ag ir jau žiemą užsibrėžiau sau tikslą išvažiuot iš garažo su Syncro važiuokle ir 300ag. Planas kaip ir įvykdytas su kaupu. Pirmas sukimas po žiemos buvo 303ag , tačiau pareguliavus slėgi atsukom 352AG ir 453Nm@1.6Bar.
Automobilio išorės apipavidalinimas – kaip gimė mintis ir kaip tai buvo įgyvendinta?
Kaip turbūt daugelis žino šis golfas turėjo visokiu spalvų jau, pirmą sezoną buvo martini livery’is, pernai buvo mėlynas, o šis gimė kai pamačiau PER4M MEDIA darbus, ir jau tada aš galvojau, kad noriu kažko panašaus. Parašiau žinutę PER4M MEDIA ir mes apsitarėm, gavau įdėją ir kibom į darbus 🙂 VVIskas buvo įgyvendinta tame pačiame garaže kur automobilis visa žiema ir stovėjo 🙂
Ar šis VW Golf MK2 rieda tik gatvėmis ar ir lenktynio trasoje?
Rieda tik gatvėmis ir kartą per savaitę. Apie trasą kol kas nėra minčių, nes reiktų daug ką patobulinti 🙂
Ką žadi nuveikti ateityje?
Kol kas susitvarkyti visus “kasiakus”. Kardinalių pokyčiu šiam VW Golf MK2 jau užteks ir manau tai galutinė šioMK2 išvaizda 🙂
Tavo svajonių auto parkas?
Vairuoju VW, bet svajonių parke norėčiau matyt Japonus, nuo seno jau labai į akį kritęs automobilis tai būtu Mazda RX7 FD3s. Kodėl? – neatsakysiu, tiesiog imponuoja man šis modelis ir dar tas rotoriaus garsas (y).
Kaip įsivaizduoji Lietuvos automobilių kultūrą po 10 metų?
Po dešimt metų – aukšto lygio automobiliu parkas bei aukšto lygio automobilių kultūros renginiai, nes jau per porą metų matomas nežmoniškas šuolis kokybės tiek mašinų apipavidalinimo atžvilgiu, tiek ir renginių kokybe ir mastu, kasmet vis labiau ir sparčiau viskas plečiasi . O tas išties labai džiugina!