Tęsiame mūsų pažintį su įspūdingiausiais šios vasaros sezono automobiliais. Į mūsų Car Feature straipsnių skiltį šį kartą pateko automobilių entuziastas Vasaris, interneto platybėse ir automobilistų tarpe labiau žinomas Waska vardu. Teko matyti ne vieną jo modifikuotą automobilį, norėtųsi paminėti jo vairuotą VW Golf MK3 bei BMW E34, kurio nespėjome aprašyti mūsų blog’e, tačiau Vasaris šiam vasaros sezonui paruošė išties įspūdingą ir išskirtinį BMW E36 sedaną, kuris neliko nepastebėtas ne tik Lietuvos gatvėse, bet ir susilaukė daug dėmesio didžiuosiuose auto kultūrai skirtuose renginiuose. Džiaugiamės galėdami jums pristatyti šį automobilį ir Vasario pasakojimą apie jį. Taipogi norime iš anksto padėkoti ir PROPER foto už išties gražią fotosesiją!
Prašau prisitatyk mūsų skaitytojams?
Labas, man 21-eri, esu Vasaris. Gyvenu, studijuoju ir dirbu Kaune. Vairuoju daugelio mylimą, o gal būt daugelio daugiau ir nekenčiamą BMW E36 sedaną.
Kada ir kaip pradėjai domėtis automobiliais, ką teko vairuoti?
Kaip ir daugelį, automobiliai ir technika pradėjo žavėti jau nuo mažų dienų, būdamas nepilnametis nemažai laiko užsiimdavau motoroleriais bei jų modifikacijomis, na o vėliau viskas persimetė ir ant keturių ratų technikos. Pirmi du mano automobiliai buvo Honda Civic penktos generacijos, hečbeko ir coupe kėbuluose, realiai abu buvo nupirkti jau projekto stadijoj, greičiausiai dėl mano jaunatviško entuziazmo. Žinoma istorija ilgai nesitęsė, prisipažinsiu – tas modelis mane vis dar tebežavi. Perlipau tą civikisto gyvenimo etapą ir visiškai spontaniškai įsigijau raudoną VW MK3 golfą, daugelis žmonių žino ir yra matę tą automobilį, todėl per daug išsiplėsti manau neverta. Vėliau, atėjus žiemai, nusprendžiau išbandyti rwd, iš karto žinojau, jog tai bus e36, ilgai netrukus įsigijau savo 1/3 e36, taip pat juodą, taip pat sedaną. Iš karto pajaučiau didelę trauką tam modeliui, atsirado vizija ir nemažai planų, deja pavasarį patekau į eismo įvykį, automobilį man sudaužė, teko paleisti…
Prasidėjo beviltiškos, ilgai trukusios, naujo e36 paieškos, kurios vaisių neatnešė ir iš nevilties mane privertė įsigyti baltą BMW E34 sedaną, pačiu geriausiu 1,8 keturių cilindrų benzininiu varikliu. Daug pasakoti apie tą modelį taip pat nereikia, matytas ir ne vieno apkalbėtas egzempliorius, po metų išvažiavo į Latviją, tuomet kurį laiką teko pasidžiaugti laikinu winterbeateriu e36 kupu, kurio istorija baigėsi kaip ir beveik visų žieminių automobilių. Turėdamas coupe toliau ieškojau naujo BMW E36, tiek Lietuvos, tiek užsienio skelbimų portaluose, na ir atėjo ta diena, kai autopliuso skelbimuose išlindo tai, ką turiu dabar, ilgai nelaukiau, tą pačią dieną BMW E36 sedanas jau stovėjo mano kieme.
Ką vairuoji šiuo metu ir kaip įsigyjai šį automobilį?
BMW E36 320i, individual modelis, vidutinės komplektacijos, su laikina dvilitre plyta po kapotu. Įsigijau po ilgų paieškų tiek lietuvos, tiek užsienio skelbimų portaluose, norėjau tik šio modelio, todėl tai užtruko šiek tiek ilgiau nei buvo planuota.
Kodėl pasirinkai būtent sedaną?
Mažiau entuziastų naudojamas kėbulas nei coupe, įdomiau išreiškiamas ir rečiau sutinkamas šitoje kultūroje.
Kokios šio BMW E36 modifikacijos?
Full M-Technic Pack
OZ Futura pilnai poliruoti 17x9J/17x11J 3 ir 4′ lipai, ET’ai minusiniai: -5/-7 camberio.
Cobra Suspension Evo 1 coilai
Custom droftior made camber armsai
Custom galinis difuzorius
Custom ducktailas
Custom InPro Skaidrūs galiniai žibintai
Laisvas išmetimas + Magnaflow rezonatorius + Remus bakelis + “shotgun” 76mm nieržos “vamzdžiai” vietoj antgalių
Bride Ergo 3 replika sedynes su Takatos 4 tašku diržais
OMP WRC verstos odos vairas
JDM Dildo shift knobas
Kokie sunkumai gali iškilti esant tokiems ratlankių pločiams ir fitmentui?
Nežinau, baisu ir pagalvoti, akivaizdžiai greičiau dylančios padangos ir stabilumo stygius kelyje, degančios arkos yra neišvengiami dalykai kasdien naudojant tokį setupą. Grožis reikalauja aukų, nepameluosiu ir nepabijosiu pasakyt jog visi mes automobilius išreiškiam savaip, kaip mum patiem gražu, bet pašalinių dėmesys taipogi daro labai didelę įtaką.
Ką manai apie stance kultūrą?
Mano nuomone Lietuvos stenco kultūra šiuo metu labiau kyla, nei kad krenta Lietuvos ekonominis lygis įvedus eurą, juokauju, išties jau esame gan smarkiai pažengę šiuo klausimu, ir lygis kurį mes parodome kiekvienais metais vis sparčiau kyla, daug daugiau žmonių pradeda nebesibaiminti išreikšti unikalias ir dar nepanaudotas idėjas, įdomiau pateikia savo automobilius, nėra ką kalbėti ir apie ekskliuzyvus, kurių gatvėse ir tai sutikti praktiškai neįmanoma, bet atsiranda žmonių kurie nesibaimina jų sugadinti ir finale “išgimdo” nepaprastą projektą. Smagu jog senosios automobilių mados jau baigia išnykti iš Lietuvos ir esami automobilių entuziastai vietoje chromu dengtų paviršių renkasi poliruotus.
Kokie tavo ateities planai, ar žadi šį auto vairuoti ilgą laiką?
Planai paprasti, kitas variklis, rimtesnė važiuoklė (ne oras), stabdžiai, Felony Form body kit‘as, kurio deja mes dar neturim sedano kėbului, didelis spoileris ir greičiausiai kiti ratai su semi slick’ais sekančiam sezonui.
Kokius renginius žadi aplankyti šiais metais?
Lietuvoje, greičiausiai visus orientuotus į stencą, o ne į konkrečią automobilio markę.
Kaip atrodo tavo svajonių auto parkas?
Nesergu BMW liga, aplinkui matau ir daug kitų gražių automobilių, greičiausiai nemažą sąrašiuką galėčiau surašyti visokios egzotikos, bet sukonkretinus tai būtų S13 Nissan’as ir kregždė.
Už fotomedžiagą dėkojame PROPER foto.