“Alfa Romeo” – automobilių gamintojas iš Italijos, apie kurį vyrauja dvi skirtingos nuomonių grupės: vieni jį peikia dėl nepatikimumo, dažnų gedimų ir greito nuvertėjimo, tuo tarpu kiti jį giria už išskirtinį dizainą, jausmą, kurį sunku apibūdinti atsisėdus prie automobilio vairo, bei savitą charakterį. Sporte šis gamintojas yra laimėjęs F-1 čempionatus, tačiau vėliau iš jų pasitraukęs. Lietuvoje “Alfa Romeo” automobiliai taip pat ganėtinai populiarūs autosporte, pradedant drag-racing, time-attack, baigiant konkrečiu “Zazas Edition 155”, kuris dalyvavo 1000km lenktynėse.
Vieną dieną Kaune teko netyčiomis sutikti vieną įdomų šios markės automobilį. Konkrečiai, tai Aurimo patobulintas Alfa Romeo 166, tad jį ir pakalbinsime.
Kas lėmė šio automobilio pasirinkimą?
Alfa Romeo 166 susižavėjau maždaug prieš 6-7m., kada pirmą kartą galbūt atkreipiau dėmesį į šį modelį gatvėje iš arti. Tą kartą, mane sužavėjo šis automobilis visapusiškai. Pirkdamas ankstesnius du automobilius, vis turėdavau sąraše 166, bet visada bijojau italų, kol neišmėginau “Fiat Stilo”. Po šio automobilio kardinaliai pakeičiau nuomonę apie itališkus automobilius, ir galiausiai nusipirkau šį modelį, kurį senai norėjau turėti. Tai automobilis, kuris neturi jokių panašumų su kitais savo konkurentais, tačiau pagalvojus, šis automobilis manau konkurentų neturi, nes jis man lyg kita “rūšis”. Dizainas, valdymas, komfortas – atrodo, jog viskas būtų viename, kas mane ir sužavėjo.
Panašu, kad patinka itališkos mašinos?
Anksčiau, buvau blogos nuomonės apie šias mašinas, bet ją pakeičiau išmėginęs pirmąjį italą. Itališkos mašinos turi kažką tokio, ko kitos neturi. Alfa Romeo nėra ideali mašina, idealių mašinų nebūna. Jos turi savo minusų, nėra galbūt taip gerai surinktos medžiagų kokybės atžvilgiu, kaip dominuojantys MB, BMW ar pan., bet iš kitos pusės paėmus, tai išskirtinės mašinos ir kol tokios neišmėginsi, tol nesuprasi.
Ar gali išvardinti visus atliktus pakeitimus/”modus”? (Kaip žinia, ne visi žino į ką žiūrėti :))
Taip, dėl modifikacijų, būna žmonių, jog klausia, kas čia padaryta 🙂 Galima daryti išvadas, jog žmonių požiūris siauras ir apie itališkų automobilių modifikacijas mažai susipažinę.
Šiuo metu atliktos ar atliekamos modifikacijos:
Variklis – Šiuo metu užsakyta stage 3 sankaba, 3,5 bar map sensor’ius, “pipercross” oro filtras, padarytas laisvas 76mm išmetimas su Ulter antgaliais, ECU programavimas.
Išorė – Priekinis spliteris rankų darbo iš stiklo audinio, slenksčiai ir galinis pažeminimas “Zender”, galinis spoileriukas, ratlankiai dviejų dalių ardomi Work Rezax R19 9j ir 10j, važiuoklė “Eibach” spyruoklės.
Salonas – Salonas persiūtas kreminės spalvos oda, po truputį ruošiama audio sistema ir garso izoliacija.
Kas tave atvedė iki automobilių modifikavimo?
Manau daugelis pamena F&F filmus ar gatvėje tuninguotus automobilius, taip pat prieš 10m turėjau šalia žmonių, kurie jau važinėjo tokiais. Visada galvodavau sau mintyse, jog mano mašina taip pat bus išskirtinė. Nusipirkus pirmąjį automobilį, stebėdavau užsienio projektus, ką iš jos galima padaryti. Nusipirkus antrąją, pradėjau pats tai įgyvendinti, ir galiu teigti, jog tai užkrečiama, nes kai pradedi, planai virsta vis didesniais ir brangesniais 🙂
Ateities planai?
Šiuo metu planai yra variklio skyrius, šiam sezonui pasiruošiu išspausti tai, ką galima su standartine turbo ir kuro padavimu, vėliau, bus matyti, didesnė turbo ir pan 🙂 Taip pat planuoju apie reguliuojamą pakabą ir sužeminti dar keletą cm, užbaigti audio sistemą.
Kas tau labiausiai patinka šiame automobilyje?
Sunku net įvardinti, jame patinka man viskas 🙂 Todėl, galbūt tai būtų emocijos vairuojant šį automobilį, kuris jas suteikia kiekvieną kilometrą.
Ar yra tokių dalykų, kurie jame nepatinka?
Iš kasdieninės pusės, trūksta kavos puodelių laikiklių, bet iš kitos pusės pagalvoju, kad jų nereikia, nes sugadintų visą dizainą, atrodo tai tik smulkmena. Galbut sudėtinga važiuoklė, bet iš kitos pusės pagalvoju, jog neturėčiau tokio komforto ir gero valdymo, o šiuo metu turiu tai, ko visada svajojau – pakankamai žemo automobilio su r19 ratlankiais, kurie suteikia daug grožio, bet dažnai atima labai daug komforto, tačiau su Alfa, turiu viską – ir grožį, ir komfortą.
Kodėl dyzelis?
Šiuo metu antro automobilio sau leisti negaliu, tad visada pirkdamas pagalvoju apie kuro sanaudas ir jo išlaikymą, nes tai bus kartu ir kasdieninė mašina, su kuria nuvažiuosiu nemažai kilometrų. Tad šiuo metu, renkuosi ekonomiškesnį variantą.
Ar turi kokių įdomių istorijų susijusių su šia Alfa?
Šį automobilį vairuoju neilgai, nėra dar metų, tad įdomesnių istorijų neturėjau 🙂
Kokios aplinkinių reakcijos pamačius tavo auto?
Ne kartą esu sulaukęs nykščio pakėlimo per langą, sulaukęs komplimentų tiesiai iš žmogaus, ar net užkalbintas, ką esu padares šiam 166 modeliui. Visa tai smagu išgirsti ir motyvuoja judėti pirmyn.
Už fotomedžiagą dėkojame ER MEDIA Automotive.