Būti automobilių entuziastu ne reiškia nuo ryto iki vakaro būti garaže ar nuolat svilinti padangas drift’e, automobilių entuziastai būna skirtingi, jie užsiima skirtinga veikla, tačiau jos centre visuomet išlieka automobilis. Kol vieni tobulina automobilių charakteristikas ar mėgina pagerinti savo rekordinį laiką lenktynių trasoje, kiti savo susidomėjimą automobiliams išreiškia juos piešdami. Vienas tokių žmonių – Justinas Kyga. Justinas susisiekė su mumis pats, atsiuntė kelis savo piešinius ir mes pamanėme, kad jo pastangos ir istorija yra vertos jūsų laiko, kurį skirsite skaitymui. Jums pristatome Justiną ir jo pasakojimą apie aistrą piešti automobilius.

Esu Justinas Kyga, gyvenu Druskininkuose, esu baigęs dailės mokyklą, mėgstu sportuoti, piešti, fotografuoti, filmuoti, žiūrėti filmus, žaisi kompiuterinius žaidimus. Nuo vaikystės esu didžiulis automobilių entuziastas, labai mėgstu stebėti auto sporto varžybas t.y. dirft’ą, rally, slalomą ir kitas varžybas. Mane labai žavi auto pasirodymai bei parodos. Mano mėgstamiausias automobilis yra 1970 Dodge Charger. Užaugęs svajoju pakliūti į autosporto pasaulį, sudalyvauti keliuose ar daugiau ralio, drifto ar dar kitokios grupės greičio ruožų, ir priklausyti vienam iš autoklubų.

Drawing Audi QuattroTaigi į savo pomėgius mėgstu pažvelgti atsakingai, ne išimtis ir automobiliai. Nuo mažumos dažnai piešdavau, piešdavau žmones, pastatus, robotus ir automobilius. Artimieji ir draugai man sakydavo, kad aš moku piešti ir, kad turiu menininko gyslelę. Laikui bėgant pradėjau vis dažniau piešti automobilius, tada aš automobilių nesistengdavau pavaizduoti tikroviškai ir taisyklingai, man buvo svarbu atvaizduoti patį automobilį ir piešinyje vaizduojamą siužetą. Kiek vėliau pradėjau domėtis automobilių tiuningu, dailinimu, restauravimu, dizainu ir taip besidomėdamas sužinojau apie dizainerį Chip Foose. Stebėdamas jį per televizorių ir internete, aš negalėjau suvokti, kaip su markeriais, dažais ir pieštukais galima taip tikroviškai pavaizduoti automobilį ant lapo. Tokie vaizdai mane stipriai motyvavo ir ugdė užsispyrimą bei pasitikėjimą savimi tam, kad pradėčiau piešti automobilius tikroviškai. Gana daug laiko praėjo kol atradau savo piešimo techniką, kol išmokau perspektyvos bei atspindžių pagrindus. Pačioje pradžioje, automobilius piešiau vien tik su pieštukais, su jais man buvo lengviausia išgauti šešėlius, atspindžius bei kitus efektus, vėliau prisijungė markeriai, flomasteriai dar vėliau guašas, spalvą koreguojantys korektoriai ir kitokios smulkmenos.

Drawing BMW E30 M3

Savo progresu labai didžiavausi ir didžiuojuosi, aš matydavau, kaip man sekasi vis gražiau ir kruopščiau atvaizduoti ratus, kėbulą, žibintus, mane pagirdavo draugai ir artimieji. Savo darbais nusprendžiau pasidalinti socialiniuose tinkluose, pirmiausia tai buvo Facebook laiko juosta. Įkėlęs savo pirmąją nuotrauką su atliktu piešiniu (dar atsimenu tai buvo bandymas nupiešti Porsche Carerra GT) sulaukiau kelių like paspaudimų. Vėliau įsidrąsinęs pasidalinau dar keliais piešiniais ir su naujausiais to meto darbais, sulaukiau pirmūjų komplimentų. Ilgą laiką masčiau, ką daryti, kad mano piešinius pamatytų kuo didesnė auditorija, ir 2014 metų pradžioje sukūriau Car Drawing by J.Kyga Facebook puslapį.

Drawing Mitsubishi

Tuo metu piešinius piešdavau ant kuklaus A4 formato lapo ir jais dalinausi puslapio laiko juostoje. Turėjau apie keturiasdešimt penkis puslapio like paspaudimus ir tai man atrodė labai daug. Po metų, ilgoką laiko tarpą kiek apleidau šį užsiėmimą. Po maždaug pusės, o gal ir daugiau, metų atgaivinau savo puslapį, pradėjau piešiniais dalintis Instagram pastyroje, pradėjau ieškoti reklamos, piešinių formatas pasidarė nebe A4, o A3, į piešimo techniką prisijungė daugeliui piešėjų žinomi ir menininkams pažįstami grafiniai markeriai, taip pat peržengiau šimto puslapio like’ų skaičių ir pasirodė pirmieji užsakymai žmonėms.

Drawing Renault 5 TurboŠiuo metu mano fanų skaičius vis dar auga, labai džiaugiuosi, kad sulaukiu palaikymo, komplimentų, taip pat džiaugiuosi, kad mano veiklą pastebi stambūs autoportalai, įžymūs žmonės, užsienio auditorija  ir kiti puslapiai. Vis dar stengiuosi tobulėti piešime, skaitau komentarus su pastebėjimais ir patarimais, dalinuosi vaizdo įrašais, kaip aš piešiu, kokias priemones naudoju piešiniui nupiešti, esu surengęs kelias parodas viešosiose įstaigose, sulaukiu užsakymų su įvairiais formatų ir automobilių tipų pageidavimais, stengiuosi bendrauti ir domėtis kitais automobilių piešėjais bei dizaineriais ir manau, kad stengdamasis ir tobulėdamas šioje srityje susiesiu ir pritaikysiu automobilių piešimą su kitomis veiklomis.

Dopecars.lt komanda dėkoja Justinui už pasakojimą ir linki sėkmės ir naujų pasiekimų piešiant automobilius!

Drawing VW Golf MK2 Drawing Subaru Impreza WRX Drawing Bugatti Drawing BMW M3