Vasarai įsibėgėjant, kai visi stengiasi laisvą laiką leisti prie vandens telkinių kepdami  mėsytę ir pailsinti mintis nuo kasdienybės, Dopecars komanda lieka ištikima savo auditorijai ir skaitytojų akims pateikia dar vieną Car Feature.
Šio MKI daug pristatinėti nereikia. Dar žinomas kaip šaškė, daugelio benzingalvių, tikriausiai jau buvo užmatyta auto tematikos renginiuose ar, bent jau, interneto platybėse. Taigi vasariškam pasiskaitymui: Romeris ir jo Golf’as.

 

kesto_mk1_01

Prisistatyk, kas esi ir ką veiki gyvenime?

Sveiki, esu Kęstutis – Romeris, paprasta ir niekuo neišsiskirianti asmenybė, gimiau ir užaugau nuostabiame mieste – Klaipėdoje, kurioje ir numirsiu :D. Gyvenime, neskaitant susidomėjimo automobiliais, dar auginu šunį ir ruošiuosi vestuvėms. Dirbu eilinį varguolišką ir nelabai įdomų darbą autoservise.

kesto_mk1_02

Kaip susidomėjai VW Golf Mk1 automobiliais?

Pirmukas mano gyvenime yra nuo tada, kai man buvo aštuoni metai, tada tėvas nusipirko jį, tik ką parvarytą iš Vokietijos. Tiesa, tada dar nelabai domėjausi kas čia per mašina. Augau, su juo išmokau vairuoti, su juo pirmą kartą pagavo policija, bet bėgant metams jis kažkodėl “nekabino” manęs. Vienu metu, prisimenu, buvo vizija, kad turėsiu civik’ą, bet Ačiū Dievui, jog taip neįvyko 😀 Kai man buvo šešiolika metų tėvas nusipirko kitą mašiną, nes Golf’as “paseno ir supuvo”, todėl jis buvo numestas į kiemą ir paliktas. Jame, mes su draugais,  klausydavomės muzikos ir leisdavom vakarus… Bet ir tada ši masina buvo tik laiko praleidimo vieta ir nebuvo jokių minčių apie projektą, kol vieną vakarą į Youtube paiešką įvedus vwmk1 project nepamačiau išblizgintų pirmukų. Tada viskas ir prasidėjo. Aišku,  istorija yra ne apie šį mk1 kurį matote foto, o istorija kaip aš “užmezgiau” ryšius su VW MK1.

kesto_mk1_03

Kaip šis MK1 atsidaro tavo rankose?

Ši mašina atsirado pas mane kuomet išsilaikiau teises ir dar nebuvo baigtas projektas su pirmuoju MK1. Tada sugalvojau, kad man reikia daily car‘o, su kuriuo važinėsiu pusę metų, nusirinksiu reikalingas dalis ir vėliau auto atiduosiu į metalo laužą. Naujojo MK1 ieskojau gal mėnesį, norėjau būtent dyzelinio ir man buvo nevarbu ar tai bus dviejų, ar keturių durų variantas. Gavosi taip, kad nupirkau šį Golf’ą iš pažystamo, pūvėsio gabalą už 700 Lt. Aišku, pavažinėjus su juo pusę metų prisirišau prie MK1 ir prasidėjo jo istorija.

kesto_mk1_04

Kokie darbai atlikti su automobiliu per tą laiką, kuomet jis yra tavo garaže?

Galima sakyti, jog nėra jame tokios vietos, kurios nebūčiau nuglostęs. Suvirintas, perdažytas, pakeista absoliučiai visa vaziuoklė, priekyje sudėti FK gamybos, o gale K-Sport coilai, šiek tiek pagražintas salonas. Sukonstruotas liukas, ir padaryta tai, dėl ko ši mašina traukia dėmesi – variklio skyrius: buvo perdaryta absoliučiai viskas, kad būtų kuo mažiau detalių ir kuo “švaresnis” vaizdas.

kesto_mk1_05

Ar Lietuvoje daug VW MK1 automobilių? Ar juos vienyje klubas?

Lietuva, lyginant su kitom šalim, yra maža, bet gražių VW MK1 automobilių čia sparčiai daugėja. Mus vienyja bendras forumas www.vwmk1.lt, kurio vienas iš pagrindinių įkūrėjų esu aš pats.

kesto_mk1_06

Ar lankotės Lietuvos ir užsienio automobilių renginiuose? Jei taip, tai kuris įsimintiniausias?

Jei pavyksta susiderinti su darbu, stengiuosi dalyvauti įvairiuose renginiuose. Ko gero įsimintiniausias renginys – VAG-Event`as, vykęs Lenkijoje. Gaila, tačiau lenkai tinkamai neįvertino mano Golfo, bet pati kelionė, bemiegė naktis vairuojant (kas važiavo kolonoj kartu, tikriausiai jų veide atsiras maža šypsena prisiminus tą trip`ą iki event’o vietos) paliko neišdildomus įspūdžius. Šiuo metu yra tikslas nuvykti i Austriją ir iškelti savo forumo veliavą ten, tik dar neaišku, kuriais metais tai įgyvendinsime.

kesto_mk1_07

Ar VW Mk1 Golf labai reiklus automobilis remontui?

Nežinau kiek jis reiklus, kuomet automobilyje viskas pakeista, gal daugiau vis kažkas išlenda nuo ilgo stovėjimo garaže, tai ratas stringa, tai viena, tai antra kas nors…

kesto_mk1_08

Ar iškeistum savo turimą Rabbit į naujos kartos Golf?

Pradžioj paprašyčiau, kad duotų pralėkt su juo 😀 Bet greičiausiai, kad pasilikčiau prie savo vargelio, kurį esu nuglostęs pats ir kurio išliekamoji vertė su metais vis kils, o ne kris kaip naujojo automobilio.

kesto_mk1_09

Palinkėjimai ir padėkos?

Mano patarimas – jei jūs pradėjote kažka lipdyti, tai stenkitės ir pabaigti, neklausykit klaviatūros ekspertų, kad čia negražu, kam tokią mašiną pradėjai ir t.t. Tu ją darai sau, ne jiems! Esu dėkingas draugams Simonui ir Mareliui už visokeriopą pagalbą kovojant su golfu, VAG-klubui už atvedimą teisinga linkme, DopeCars kolektyvui, kad jie neleidžia užsistovėt Golfui garaže ir išjudina mus i miestą 😉 Na ir iki susitikimo su kitu mano projektu, kuris turetų išlysti į gatves kitą sezoną.

Ačiū 😉

kesto_mk1_10

Nuotraukos: Egidijus Kirslys